Gå til innhold

Min samboer mistet ereksjonen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er klar over at dette er veldig vanlig, og tar det egentlig ikke så tungt. Det er andre gang den har falt ned nå, nesten rett etter vi har gått i gang med samleiet. Han blir veldig stiv i begynnelsen. Sexen har aldri vært noe å klage på gjennom hele forholdet. Men så lurer jeg veldig på hvordan jeg skal tre frem i denne situasjonen. Han stenger meg ute, og vil egentlig ikke prate om det. Er det noe jeg burde bare la være og la ting gå sin gang, eller bør jeg pushe litt, slik at vi får pratet om det? Vi er 21 og 22.

Anonymous poster hash: ef3d9...847

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vell også skrive at vi har det bra sammen, og prater generellt åpent om ting. Tror det kan være jobben som sliter han ut, men jeg får liksom bare et svar tilbake at det ikke er noe å snakke om der.. Merker på han at han syns det er ekkelt ihverfall.

Skrevet

Jeg ville ikke ha mast om det, tror det kan gjøre vondt verre. Med mas så mener jeg type; Kom igjen, snakk med meg om det!

Jeg tror at desto mer man fokuserer på det desto verre kan det bli. Det virket slik for meg og min partner når dette pågikk i en periode.

Når det skjedde så viste jeg trøst (blir kanskje feil å kalle det trøst men finner ikke annet ord) ved å stryke han på ryggen, massere han, rett og slett være nær han. Var han sint (noe han ofte ble når det skjedde) så sa jeg at det ikke gjorde noe, prøvde å få han til å slappe av.

Det endte faktisk ofte med samleie selv om første forsøket ble avbrutt. Tror han klarte å slappe av mer når vi tok det rolig og vi tok mye på hverandre (massering, stryking på kroppen osv).

Må bare legge til at jeg aldri har sett typen min så opprørt og sint når dette skjedde. Jeg tror dette oppleves som veldig tungt for menn. Tror ikke de er så intr. i å "snakke ting ihjel" når slikt skjer.

Anonymous poster hash: fc274...b1c
Gjest Katten.
Skrevet

Det har bare skjedd to ganger?

Ignorer det - det er knapt verdig noe oppmerksomhet.

• Liker 1
Skrevet

Sett deg ned og ta en prat med han. Fortell han at du blir såret når han ikke klarer å holde den oppe. Spør han om det er deg det er noe i veien med siden han tydelig ikke blir tent på deg mer. Skjer det igjen så vis tydelig at du er oppgitt og mister lysten på han når han ikke blir tent på deg.

Anonymous poster hash: 4b634...39f
  • Liker 1
Skrevet

Sett deg ned og ta en prat med han. Fortell han at du blir såret når han ikke klarer å holde den oppe. Spør han om det er deg det er noe i veien med siden han tydelig ikke blir tent på deg mer. Skjer det igjen så vis tydelig at du er oppgitt og mister lysten på han når han ikke blir tent på deg.

Anonymous poster hash: 4b634...39f

Og dette er et eksempel på hvordan man absolutt ikke skal gjøre det..

Anonymous poster hash: fc274...b1c

• Liker 5
Gjest Bringebær55
Skrevet

Sett deg ned og ta en prat med han. Fortell han at du blir såret når han ikke klarer å holde den oppe. Spør han om det er deg det er noe i veien med siden han tydelig ikke blir tent på deg mer. Skjer det igjen så vis tydelig at du er oppgitt og mister lysten på han når han ikke blir tent på deg. Anonymous poster hash: 4b634...39f

Ja, for all del, strø salt i sårene!

Skrevet

Jeg er klar over at dette er veldig vanlig, og tar det egentlig ikke så tungt. Det er andre gang den har falt ned nå, nesten rett etter vi har gått i gang med samleiet. Han blir veldig stiv i begynnelsen. Sexen har aldri vært noe å klage på gjennom hele forholdet. Men så lurer jeg veldig på hvordan jeg skal tre frem i denne situasjonen. Han stenger meg ute, og vil egentlig ikke prate om det. Er det noe jeg burde bare la være og la ting gå sin gang, eller bør jeg pushe litt, slik at vi får pratet om det? Vi er 21 og 22.

Om det bare har skjedd to ganger og dere ellers har et bra sexliv trenger du ikke gjøre noe for å prate om det med mindre han tar det opp. Om dere bedriver oralsex kan du ta iniativ til det i stedet. Evt bare kline.

Anonymous poster hash: 0c5a6...b02

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...