AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Hei. Jeg har vært sykemeldt i over to uker nå pga magesmerter på høyre siden. Legen vet ikke helt hva det er som er galt, men har hatt sånne flanke smerter som kommer i tak og er veldige kraftige. Fikk antibiotika da hun trudde først det var en urinveisinfeksjon, noe det ikke var siden det ikke gikk over. Så nevnte hun noe om stein i urinrøret, men det var ikke noe konkret. Det var noe hun trudde det kunne være siden det er sånn smerter som kommer og går. veldig intense smerter. Har vært bedre både i går og i dag så ser ut som jeg er på bedringens vei heldigvis. Mange reagere på at jeg ikke er sendt på ultralyd undersøkelse med en gang siden det kan være nyrestein, blindtarm osv.. Men jeg har hoppet over mensen i 4 månder og i dag begynte jeg å blø etter sex. Det var slim med blod som hang og det ble litt blod. Det jeg lurer på er dette menstruasjon som er kommet tvingende eller kan det ha noe å gjøre med magesmertene mine? Blodet var veldig tynt, akkurat som om du har slått deg og fått et kutt! Jeg skal til legen igjenn i morgen for å snakke med henne og høre hva hun finner ut, men lurer på om det kan være alvorlig at jeg burde få sjekket i dag, men veldig flaut om det bare er menstruasjon som er kommet tvingende.. Anonymous poster hash: e91fa...ac7
Gjest Makemeloveit Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Man skal aldri hoppe over mensen mer enn 3 måneder! Da er det ikke rart man kan blø uregelmessig og få smerter. God bedring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå