AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Jeg er litt betatt av en gutt, og har tatt all insj til samtaler. Jeg burde sikkert gitt opp for lengst, men vil liksom ikke gi meg før jeg vet at han ikke er interessert i meg. Tenker dere over det om jenta alltid tar kontakt? Jeg analyserer hver bidige tung han skriver og tolker hva han mener. Mine venninner sier at gutter egentlig ikke tenker så mye. Stemmer det? Svarer dere hvis jenta spør, og tenker ikke mer over det? Tenker at dersom han ikke tar kontakt med meg, så liker han meg ikke, og jeg burde droppe å holde samtalen i gang. Mens mine venninner mener at guttene ikke tenker over dette, og at jeg må holde på helt til jeg er helt sikker på at han ikke er interessert. Anonymous poster hash: b1c3a...a39
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Spørs jo hvor du tar kontakt hvis det er i en formell situasjon så hadde ikke jeg tenkt så mye over det, f.eks på skolen eller på jobb. Det at du er hyggelig på slike steder er jo nesten forventet. Ta kontakt med han på byen, da går det formelle ut av vinduet. I alle tilfeller der jeg har blitt seksuell med en jente fra skole, universitet, jobb så er det i en bar, man kan ikke komme med seksuelle tilnærmelser på jobb, da blir det fort trakassering. Ser du han på byen, så stikk bort til han når han er alene så skjønner han sikkert tegninga. Anonymous poster hash: 1a243...780
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Hadde han vært intressert, hadde han nok latt høre fra seg uten at du måtte ta initiativ hver eneste gang. Med mindre du tar initiativ så mye og ofte at han rett og slett ikke rekker å komme deg i forkjøpet. Prøv å la være å ta initiativ en stund og se om han etterlyser deg hvis ikke, er han nok ikke så fryktlig interessert. Anonymous poster hash: 350d5...9f3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Jeg er litt betatt av en gutt, og har tatt all insj til samtaler. Jeg burde sikkert gitt opp for lengst, men vil liksom ikke gi meg før jeg vet at han ikke er interessert i meg. Tenker dere over det om jenta alltid tar kontakt? Jeg analyserer hver bidige tung han skriver og tolker hva han mener. Mine venninner sier at gutter egentlig ikke tenker så mye. Stemmer det? Svarer dere hvis jenta spør, og tenker ikke mer over det? Tenker at dersom han ikke tar kontakt med meg, så liker han meg ikke, og jeg burde droppe å holde samtalen i gang. Mens mine venninner mener at guttene ikke tenker over dette, og at jeg må holde på helt til jeg er helt sikker på at han ikke er interessert.Anonymous poster hash: b1c3a...a39 Du kan jo bare være direkte Si hva du ønsker, enten er det hold i det eller så er det ikke det. (Sannsynligvis ikke). Det værste som kan skje er at du blir avvist Anonymous poster hash: 5ec4d...678
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Spørs jo hvor du tar kontakt hvis det er i en formell situasjon så hadde ikke jeg tenkt så mye over det, f.eks på skolen eller på jobb. Det at du er hyggelig på slike steder er jo nesten forventet. Ta kontakt med han på byen, da går det formelle ut av vinduet. I alle tilfeller der jeg har blitt seksuell med en jente fra skole, universitet, jobb så er det i en bar, man kan ikke komme med seksuelle tilnærmelser på jobb, da blir det fort trakassering. Ser du han på byen, så stikk bort til han når han er alene så skjønner han sikkert tegninga. Anonymous poster hash: 1a243...780 Jeg tenker via Facebook ol. Anonymous poster hash: b1c3a...a39
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 For å si det sånn, nå er jeg i en situasjon som er litt motsatt av din, og det kan kanskje gi deg et perspektiv på hvordan ting er fra hans ståsted. Vi ser hverandre omtrent hver dag, og jeg liker han kjempegodt. Derfor har jeg egentlig ikke et sterkt behov for å prate med han utover de gangene vi ser hverandre fordi jeg føler meg trygg på det som er, og han sender meldinger før jeg rekker det. Prøver selvfølgelig å sende noe først noen ganger, så jeg ikke virker totalt uinteressert, men jeg rekker det jo ikke! Jeg ba han på middag fordi han spurte om vi skulle finne på noe sist, men likevel er det han som gjør "mesteparten" av jobben. Nå vet jeg ikke hva din fyr tenker, men jeg har tenkt til å gi "min" langt mer enn lillefingeren så lenge det går i et behagelig tempo. Hvordan er din utkårede? Virker han interessert i å holde samtalen i gang? Er han interessert i å finne på noe når du spør? Anonymous poster hash: 3ab7b...652
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Jeg har den samme utfordringen akkurat nå. Har truffet en gutt som jeg kjenner litt til fra tidligere tider, og kontaktet han på FB én gang. Fikk veldig positiv respons og da vi traff hverandre (også bare denne ene gangen) ga han bare positive signaler! Men jeg vil ikke virke masete og venter nå på at han skal kontakte meg på facebook. Han er riktignok ekstremt lite aktiv der og aldri pålogget, så spørs om dette er et håpløst prosjekt. Jeg lurer også på om dere gutter tenker noe over om at jeg hadde tatt kontakt først denne gangen og? Synes det er så vanskelig å vite hva man skal skrive når han ikke er på. Det blir liksom en melding i stedet for chat Anonymous poster hash: 2108e...817
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Slutt å analysere alt han sier. Samtalene skal være moro, lekne og enkle. Høres fryktelig slitsomt ut det der.Anonymous poster hash: 7f646...19f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå