mmarthe470 Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 (endret) Hei! Jeg går på p-pillen Loette 28 i ca 3 mnd. Vanligvis får jeg mensen på sukkerpille nr 2-3. Denne mnd her hadde jeg tenkt å hoppe over mensen, men jeg fikk mensen på den nest siste rosa pillen. Er det noe galt eller er dette normalt? selvom dette skjedde og siden det ikke passet veldig bra å få mensen akkurat i dag kastet jeg sukkerpillene og startet rett på nytt brett med de rosa pillene. er dette feil eller farlig? Takk for svar. :-) Endret 26. januar 2014 av mmarthe470
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Fikk du blødning før du i teorien skulle hoppe over sukkerpillene og starte på nytt brett? Loette er en av de p-pillene med lavest hormonnivå, og dette kan hos noen gi mellomblødninger. Dersom dette gjentar seg bør du nok gå til legen og få en annen type. Det er ikke farlig å hoppe på de rosa pillene når du blør. Anonymous poster hash: a462d...40b
Gjest Makemeloveit Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Kanskje du ikke har tatt pillene til samme tid hver dag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå