AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Vi har barn på 3 og 5, og skal til Sverige i bryllup i sommer. Tenkte da å legge årets sommerferie til Sverige i samme slengen. Noen tips om steder og aktiviteter? Anonymous poster hash: 7db79...85b
caroprins Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Liseberg er jo alltid gøy om dere er i nærheten av Gøteborg.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Bryllupet foregår "midtveis" i Sverige, men vi drar uansett sørover etterpå. Derfor er vi veldig fleksible på destinasjonen. Liseberg er vel ikke egnet fir så små barn? Anonymous poster hash: 7db79...85b
Gjest Magdalene Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Bryllupet foregår "midtveis" i Sverige, men vi drar uansett sørover etterpå. Derfor er vi veldig fleksible på destinasjonen. Liseberg er vel ikke egnet fir så små barn? Anonymous poster hash: 7db79...85b Liseberg er jo supert for barn i den alderen! Min eldste, som straks er fem, har elsket karuseller siden hun var 2. Ellers er det jo fint i den svenske skjærgården da.
frkharepus Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Daftø camping utenfor strømstad står høyt i kurs hos norske småbarnsforeldre. Hva med Koster?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Borås Djurpark! Helt ypperlig for barn i den alderen, og trivelig for hele familien. Bonus at det er fine priser Anonymous poster hash: 0a0b2...2ca
vimsefrøken Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Bryllupet foregår "midtveis" i Sverige, men vi drar uansett sørover etterpå. Derfor er vi veldig fleksible på destinasjonen. Liseberg er vel ikke egnet fir så små barn?Anonymous poster hash: 7db79...85b I Liseberg har de eget "småbarnsland" som heter Kaninlandet, helt supert for de små. Jeg syns Liseberg er mye mer egnet enn f.eks Tusenfryd for alle aldersgrupper, da de varierer såpass mye med hva de har.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Takk for flere fine tips Jeg skal sjekke ut mulighetene. Liseberg er jeg fremdeles veldig sikker på at vi ikke skal, da ingen av dem noen gang har villet ta en karusell. Og at det er bedre enn Tysenfryd for små barn, sier lite da jeg ikke anser Tusenfyd som barnevennlig overhodet (var der selv som 17 åring og hatet det!). Tar gjerne i mot flere tips Anonymous poster hash: 7db79...85b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå