venus_ Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Har fått et stort suge-/bitemerke på halsen, føler meg altfor gammel til å gå rundt slik! Hvor lang tid tar det før de forsvinner? Noe som kan gjøres for å fremskynde prosessen? Er heldigvis langt nede på halsen, men fremdeles godt synlig over genseren. Har ingen høghalsede gensere å bruke..
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Hvor gammel er du? Dekkstift kan fungere om det ikke er alt for tydelig Anonymous poster hash: a96fa...521
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 hva har alder å si? alle spør om det uansett hva det gjelder. dekkstift? evt prøve å legge is på det (ikke direkte på huden). det er jo sprekte blodkar så Anonymous poster hash: 53d92...255
happiest Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Skjerf? Prøv å dekk til med concealer. Løst hår. Altså, jeg fikk et sugemerke en gang om sommeren. Var ikke lett å skjule det da!
venus_ Skrevet 26. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2014 Concealer dekker det sånn nogenlunde. Blir vel det og et skjerf som blir redningen. hva har alder å si? alle spør om det uansett hva det gjelder. dekkstift? evt prøve å legge is på det (ikke direkte på huden). det er jo sprekte blodkar så Anonymous poster hash: 53d92...255 Føler det er "fjortiss" å ha sugemerke.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Det forsvinner vel like fort som en blåkul gjør. Det er jo blodutredelser. Anonymous poster hash: 9bb0a...623
Gjest Thai clinch Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Har fått et stort suge-/bitemerke på halsen, føler meg altfor gammel til å gå rundt slik! Hvor lang tid tar det før de forsvinner? Noe som kan gjøres for å fremskynde prosessen? Er heldigvis langt nede på halsen, men fremdeles godt synlig over genseren. Har ingen høghalsede gensere å bruke.. Du kan bruke en salve som heter Hirudoid. Den hjelper mot blåmerker og blodutredelser. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå