Gå til innhold

Vorter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt fotvorter nå og får dem ikke vekk! Sant skal være sant, jeg har ikke vært så alt for flink med å bruke produktene jeg har kjøpt like ofte som jeg burde, men jeg har brukt dem mye og jeg ser ingen forskjell... Skal begynne på dans på vgs neste år, og det kan bli riktig ekkelt med tanke på mange fotvorter.
Har også en ganske stor klump i skjeden... :rodme:
Var hos legen og fikk den sjekket, men han sa det var en talgkjertel og at den kommer til å gå bort. Men jeg har hatt den i flere år nå uten å sjekke den og den har ikke gått bort. Har lurt på om det kan være kjønnsvorte, og om kjønnsvorten har sammenheng med fotvortene, men legen sa jo at klumpen var en talgkjertel og at han ikke ville gjøre noe med den!

hmmmm.... Hva hadde dere gjort i samme situasjon?



Anonymous poster hash: 699ef...770
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan prøve å fryse bort fotvortene. Slet mye med det da jeg var mindre og brukte lang tid på å bli kvitt. Ikke før jeg ble flink med å ta fotbad, skrape og bruke det middelet hver dag over lang tid forsvant de.

Det er en bedriten jobb, men helt klart verdt det for å bli kvitt de. Har ingen erfaring med å fryse de bort, men tror det kanskje er mulig de kan komme tilbake etter slik behandling

Anonymous poster hash: 73c8d...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en hudlege med fortvortene, og en gynekolog med talgkjertelen. Be legen ta deg litt mer alvorlig.

Anonymous poster hash: 21d8c...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...