Gå til innhold

Har du god erfaring med Møteplassen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett en fyr jeg kan interessere meg litt for på Møteplassen, men har aldri datet noen derfra og er litt usikker på om det er mange raringer der? Har du noen erfaring med Møteplassen og hvilke råd kan du da i så fall gi?



Anonymous poster hash: c77ac...e55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har møtt noen hyggelige folk der. Men mange raringer og ja :D En del er uerfarne med damer og mangler litt sosiale antenner. Så har jeg også møtt et råskinn av en player som var moro å bli kjent med, men han har nesten alle Møteplassen damene på facebook-listen sin ;)

Så jeg har delte erfaringer, men mest positive :)



Anonymous poster hash: 042d3...558
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt noen hyggelige folk der. Men mange raringer og ja :D En del er uerfarne med damer og mangler litt sosiale antenner. Så har jeg også møtt et råskinn av en player som var moro å bli kjent med, men han har nesten alle Møteplassen damene på facebook-listen sin ;)

Så jeg har delte erfaringer, men mest positive :)

Anonymous poster hash: 042d3...558

Men hvordan kan man vite at det er en grei mann og ikke en player? Har lite erfaring med dating og er redd for å få dårlige erfaringer med en gang...

TS

Anonymous poster hash: c77ac...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en date på et cafe/utested eller noe og sett av en gitt tid som f.eks at du skal møte vennina en time etterpå. Avtal gjerne en second date men forvent at det er noe public, slik at han gjerne investerer tid og penger f.eks en resturant eller kino.

Hvis han bare vil hjem til deg eller segselv går varsellampen opp..



Anonymous poster hash: cf72f...def
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han bare vil hjem til deg eller seg selv så er han gjerrig. Pass deg for slike! Jo mere penger han bruker på deg, jo mere glad er han i deg. :)



Anonymous poster hash: c4f17...29d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt noen hyggelige folk der. Men mange raringer og ja :D En del er uerfarne med damer og mangler litt sosiale antenner. Så har jeg også møtt et råskinn av en player som var moro å bli kjent med, men han har nesten alle Møteplassen damene på facebook-listen sin ;)

Så jeg har delte erfaringer, men mest positive :)

Anonymous poster hash: 042d3...558

haha... ja sånn opplever jeg det også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan kan man vite at det er en grei mann og ikke en player? Har lite erfaring med dating og er redd for å få dårlige erfaringer med en gang...

TS

Anonymous poster hash: c77ac...e55

En player vil ofte gå veldig hardt ut fra starten av. Overøser deg med komplimanger og ting virker litt for godt til å være sant. Han vil ofte møtes kjapt og liker han det han ser blir du raskt invitert på hjemmedate, med håp om overnatting. Får han ikke viljen sin blir det gjerne mye drama, han kan forsvinne en stund,for deretter å dukke opp igjen.

Anonymous poster hash: 042d3...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mange hyggelige der inne, en god del som sliter psykisk, men også en del som har det helt greit. Litt mindre show off enn på sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mange hyggelige der inne, en god del som sliter psykisk, men også en del som har det helt greit. Litt mindre show off enn på sukker.

Har vært inne på profilen til en mann og han har sett på min. Men ingen har sendt melding, og jeg vet ikke om jeg tør å gjøre det... Litt usikker på om jeg virkelig vil dette, og har derfor vært ganske tilbakeholden.

men hadde jo vært morsomt å skrive litt med noen da!

Anonymous poster hash: c77ac...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne på profilen til en mann og han har sett på min. Men ingen har sendt melding, og jeg vet ikke om jeg tør å gjøre det... Litt usikker på om jeg virkelig vil dette, og har derfor vært ganske tilbakeholden.

men hadde jo vært morsomt å skrive litt med noen da!

Anonymous poster hash: c77ac...e55

Bare hopp i det. Mannfolk flest får minimalt med brev. Om du angrer senere er det jo bare å kutte kontakten :)

Anonymous poster hash: 042d3...558

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...