Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk! Ha en fortsatt fin jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugh, da har det blitt kanskje fire timers søvn på meg totalt i hele natt.. Skjønner ikke hvordan dette skal gå når lille kommer. Jeg er jo omtrent å regne som søvnens elskerinne, så det å ikke få sove når jeg er dødstrøtt er ganske uvant!

Jaja, skal til svigerfamilien nå. Da ser jeg gubben for første gang på ti dager også. Er egentlig litt irritert på ham, for han har knapt tatt kontakt mens han har vært borte. Jeg er ikke veldig krevende, altså, hadde bare vært hyggelig om han hadde tatt initiativet til en samtale om dagen.. Og underbevisstheten min gjør at jeg derfor knapt har savnet ham heller. Håper det blir bedre når jeg møter ham på flyplassen. Ellers får jeg skylde på søvnmangelen og heller sove litt når jeg kommer fram :P Så kan jeg stå opp med "riktig ben" etterpå! ;)

Skrevet

Ai ai! Jeg kjenner til den der altfor godt. H er også slik at han suser mye rundt når vi er fra hverandre og det blir kun utvekslet KANSKJE et par SMS om dagen. På tiden at typen forstår at det ikke går i lengden når man er gravid ;) Det må du si til han! Han bør kunne ringe deg innimellom, syns jeg!

Håper du koser deg, selv om du er trøtt! :) :)

Skrevet

God tur til svigers og håper det blir et hyggelig gjensyn med typen!

Skrevet

Ai ai! Jeg kjenner til den der altfor godt. H er også slik at han suser mye rundt når vi er fra hverandre og det blir kun utvekslet KANSKJE et par SMS om dagen. På tiden at typen forstår at det ikke går i lengden når man er gravid ;) Det må du si til han! Han bør kunne ringe deg innimellom, syns jeg!

Håper du koser deg, selv om du er trøtt! :) :)

Jeg har nevnt det når vi har snakket sammen, men jeg tror ikke han har skjønt at jeg har forsøkt å be om mer kontakt. Får se om ikke det blir en samtale når vi kommer på tomannshånd.

Og en miniklage: flyet mitt er utsatt en time. Tror jeg ser om jeg kan få tak i en kakao, jeg!

Skrevet

Kom du deg vel frem? Gutter klarer ikke alltid å lese signalene våre, altså! Håper du koser deg nå da :)

Skrevet

Hadde sånn rar halsbrann i går. Øverst i svelget var det på en måte både varmt og kaldt samtidig. Så i dag blir det å kjøpe inn love hearts og kanskje noe yoghurt, mener det hjelper?

Og vi koste oss litt da vi la oss i går! :nigo: Men vi lo underveis, begge to, for vi knotet så mye med magen som var i veien og at vi dunket oppi skråtaket :P Skal nå ha det litt moro også, hehe

Skrevet (endret)

Hahaha, nå ser jeg ikke "det aller helligste" ordentlig lenger, så fra nå av blir det litt dårligere med friseringen :ler:

Edit: smileyfeil, finner ikke latterkrampe på mobilen :P

Endret av Spiremor
Skrevet

Godt nyttår, folkens!! :duskedame:

Skrevet

32 uker! :hoppe: Og i går var det nøyaktig to mnd til termin, hvorav én mnd er kortere enn normalt! Dette er helt sykt å tenke på :o

I dag skal vi hjem igjen, og jeg må si jeg gleder meg til min egen seng. Der har jeg rullen min til å ha under/mellom knærne også.

Og i morgen blir det henting av masse pakker på posten! Jeg tok litt av på romjulssalg for å få kjøpt det meste av det vi manglet, og nå må vi hente pakkene som har kommet så langt. De siste, få tingene som mangler blir kjøpt inn når vi har kommet hjem også, og jeg håper vi kan få tak i det også til noe redusert pris. Dessverre er dette ting som sjelden er på tilbud, så jeg har ikke veldig høyt håp..

Skrevet

Hurra for 32 uker! :hoppe: Tiden går så utrolig fort, tenk at du bare har 8 små uker igjen :o Uke 29 her nå, desember måned har satt ny tidsrekord tror jeg :P

Blir sikkert godt å komme tilbake til senga si og pakker i posten :D

Skrevet

Kan tenke meg at det blir godt å komme hjem til egen leilighet og egen seng!

Har dere bestilt mye? Hva mangler dere nå da?

Skrevet

Hurra for 32 uker! :hoppe: Tiden går så utrolig fort, tenk at du bare har 8 små uker igjen :o Uke 29 her nå, desember måned har satt ny tidsrekord tror jeg :P

Blir sikkert godt å komme tilbake til senga si og pakker i posten :D

Gratulerer med 29 uker!

Ja, desember har virkelig flydd avgårde! Det går fort nå i innspurten ;) Påsken i år blir annerledes fra tidligere år!

Skrevet

Kan tenke meg at det blir godt å komme hjem til egen leilighet og egen seng!

Har dere bestilt mye? Hva mangler dere nå da?

Jeg tok virkelig helt av med innkjøpene, så det fløy noen store lapper..! Kjøpte bl.a. reiseseng, madrass og overmadrass til sprinkelsenga, en del klær for det første året (ull på salg!), smokkesnorer,håndklær med hette, kluter, smekker, matbegere i smarte størrelser, brystskjold og Purelan. Kommer ikke på mer, men det ble mange ting, hehe.

Mangler bilstol med base og tilbehør til vogna. Utover det har vi stort sett alt. Skal nok kjøpe en inotyol også, den er en vidunderkur mot såre stumper!

Skrevet

Hahaha, nå ser jeg ikke "det aller helligste" ordentlig lenger, så fra nå av blir det litt dårligere med friseringen :ler:

Edit: smileyfeil, finner ikke latterkrampe på mobilen :P

Haha! Testa voksing? funker som bare det! (hos hudpleier da!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...