Spiremor Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #1221 Del Skrevet 20. desember 2014 Hurra for 30 uker!! Ja, tiden flyr.. 10 dager? Det var lenge.. Bare håpe at de neste dagene går fort til du ser han igjen! Jeg skal holde meg mest mulig opptatt, sånn at dagene flyr avgårde! Blir nok noen kvelder jeg kjenner på at jeg er alene hjemme, men så har jeg jo lillemor i magen som turner rundt da Uff da.. Hold ut! Tenk på gjensynsgleden når dere endelig treffes igjen! Jaa! Det blir deilig! Hikke Hurra for 30 uker Hurra for 30 uker! Ikke like gøy å si hade til kjæresten for 10 dager da... Nei, men sånn blir det når man ikke feirer jul sammen.. Alle høytider etter at lillemor har kommet blir jo sammen, så han får nyte "friheten" nå, hehe Gratulerer med 30 uker! Takk! Lykke til med hjemmeeksamen!! Tusen takk! Ligger foreløpig godt an, men jeg må bare passe på og ikke tenke at jeg kan utsette og utsette de siste delene jeg mangler å gjøre. Sånn som jeg gjør nå, hehe.. Nei, får komme meg på butikken og så fortsette med oppgaven! Hadde tenkt til å sette på gommen jeg skal gi bort i julegave samtidig, sånn at den får stått og putret mens jeg jobber. Og så var kefiren blitt dårlig, så jeg må kle på meg ordentlige klær istedenfor pysjen og gå og kjøpe ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. desember 2014 #1222 Del Skrevet 20. desember 2014 Surmelka hadde blitt ekstra sur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #1223 Del Skrevet 20. desember 2014 Surmelka hadde blitt ekstra sur? Hehe, jepp! Så sur at den skilte seg! *bom-ba-dum-dsss* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #1224 Del Skrevet 20. desember 2014 Eksamen er levert, jeg har laget gomme og tre typer sild, vasket og hengt opp en klesvask og tatt oppvaska. Føler meg flink nå! Og sliten. Så nå blir det straks natta her.. I morgen blir det å lage ferdig den siste sildetypen til pappa (den måtte stå i lake over natta) og så feire bursdagen hans. Det er den dagen i året flest fra familien møtes, for på selve julaften er jo alle borte hos andre eller feirer hjemme hos seg selv. Blir hyggelig å se alle sammen! Og hvis jeg er ekstra heldig får jeg kanskje møte lille, ferske nevøen min! Jeg vet ikke engang om de har kommet seg hjem fra sykehuset ennå, og normalt sett er man jo så sliten at man bare vil rett hjem og sove. Men jeg ser for meg at om det er noen som kan være "sterk" nok til å komme i bursdagen likevel, så er det svigerinnen min! Så jeg krysser fingrene, hehe. Sov godt, folkens! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. desember 2014 #1225 Del Skrevet 22. desember 2014 Gratulerer med levert eksamen! Var det hyggelig sammen med familien i går? Fikk du møtt nevøen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #1226 Del Skrevet 22. desember 2014 Gratulerer med levert eksamen! Var det hyggelig sammen med familien i går? Fikk du møtt nevøen din? Tusen takk! Det er veldig deilig å være ferdig med den! Ja, det var fantastisk hyggelig å se igjen alle! Det ble en lang ettermiddag og kveld, men det var helt klart verdt det. Og den ferske familien kom, så jeg fikk holde lillemann masse! Han var jo bare supersøt, og så var han utrolig liten! Han er jo full størrelse, men jeg driver og ser for meg at jeg skal presse ut en unge på str med en ettåring Er jo ikke rart jeg gruer meg til fødsel når jeg har "feilberegnet" størrelsen såpass! Pappa ble også superglad for de spiselige gavene, og det var veldig bra Var litt usikker på om gommen kom til å slå an hos begge, og stemoren min spiser visst ikke noe særlig slikt, så jeg håper de brente mandlene og oljene blir bra for henne. Hun så ut til å synes at det var en fin gave likevel, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #1227 Del Skrevet 23. desember 2014 På vei til jobb for siste gang. Litt vemodig, men samtidig kjenner jeg at det blir godt å ikke føle at sjefen syns jeg burde ha gjort mer. Hun har vært veldig forståelsesfull hele veien, og det er utrolig godt. Mandag etter ferien blir det å ringe til legen og håpe at han også ser behovet. Er så sliten, både fysisk og psykisk (prøver jo å gi alle inntrykk av at det alltid går bra når vi møtes, selv om jeg tidvis bare vil grine), at jeg ikke tror jeg vil være riktig person for barna på jobb etter ferien. Blir nok noen tårevåte avskjeder i dag Skal forsøke å være flink til å besøke barnehagen, da! Nei, nå er det straks jobb, så jeg får ta meg sammen igjen, og ikke følge tankestrømmen Ha en strålende lille julaften, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. desember 2014 #1228 Del Skrevet 23. desember 2014 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. desember 2014 #1229 Del Skrevet 23. desember 2014 Du må lytte til kroppen din og synes du gjør det rette ved å snakke med legen din etter ferien. Ikke gøy å innse at man ikke har nok energi til å jobbe lengre. Sikkert trist og. Ha en fin sistedag i barnehagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 23. desember 2014 #1230 Del Skrevet 23. desember 2014 Gratulerer med overstått eksamen og god jul! Hehe, jepp! Så sur at den skilte seg! *bom-ba-dum-dsss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. desember 2014 #1231 Del Skrevet 23. desember 2014 God jul til dere, Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. desember 2014 #1232 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. desember 2014 #1233 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #1234 Del Skrevet 28. desember 2014 På tide å oppdatere meg igjen! Har hatt litt halvveis pause fra kg ifbm jula, men må vel få tatt en liten tur innom i alle fall Så koselig med julehilsener! GOD JUL til dere også!! Her har vi feiret fra hverandre for siste gang, og jeg kjenner at det har blitt lenge siden jeg så gubben sist. Av alle ting blir jeg litt "lei" av ham hvis ikke jeg får jevnlige doser med interesse fra ham. Så nå som vi har sendt mld eller snakket på telefon kanskje én gang om dagen i snart ti dager er han blitt litt "kjedelig". Rart, det der! Pleier å blusse opp bra med følelser når vi ses igjen, da Julen for min (og lillemor sin) del ble feiret hos søsteren min. Hadde det utrolig koselig, og det var ordentlig rolig og god stemning hele kvelden. Vi var heldigvis ikke så mange, og de to barna som var der fikk åpne pakkene sine i passe tempo ifht hvor giret de var. Har feiret jul med en annen del av familien før, og der er det både skilte besteforeldre og litt mer velstående familiemedlemmer, så barna der fikk kvalmende mengder gaver. Da mener jeg såpass mye at 2/3 av en sofa var dekket i et tårn av gaver,og ungen som eide nevnte tårn bare kastet gavene han pakket ut opp på haugen og startet på neste gave. Det var ingen som hadde oversikt over hva de to barna der hadde fått av hvem, de fikk mange gaver og flere av dem var temmelig dyre. De vi var hos i år fikk færre fysiske gaver og heller penger til selv å kunne spare til en ipad de ønsker seg. Da lærer de faktisk litt rundt det at ting koster penger. Jeg tror de satte mye mer pris på gavene de fikk enn de som fikk sykt mange gaver. Jeg har i alle fall hatt en super julefeiring, og nå gleder jeg meg til å dra nordover på mandag for å møte svigerfamilien! Må bare nevne at lillemor i magen har funnet både ribbeina og symfysebeinet mitt, og morer seg med å dulte litt i begge deler. Foreløpig ikke superhardt, men det kommer nok etterhvert Nå får jeg legge bort tlf og forsøke å sove! Skal forsøke å snu døgnet litt tilbake igjen etter noen altfor sene netter.. Sov godt, folkens! Zzzzzz... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #1235 Del Skrevet 28. desember 2014 Jeg har plutselig fått masse små, brunlilla prikker i ansiktet :/ Ser nesten ut som små føflekker, men jeg så ikke noe sånt i går. Og tror ikke jeg hadde det tidligere i dag heller, har ikke sett dem før nå uansett. Er ikke det litt rart? Noen andre som har opplevd sånt i svangerskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 28. desember 2014 #1236 Del Skrevet 28. desember 2014 Pigmentflekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #1237 Del Skrevet 28. desember 2014 Vet ikke. Har knapt vært utendørs de siste dagene, og de er bare 1-2 mm i diameter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 28. desember 2014 #1238 Del Skrevet 28. desember 2014 Vet ikke. Har knapt vært utendørs de siste dagene, og de er bare 1-2 mm i diameter. Fant bare dette:http://www.lommelegen.no/legesvar/brune-flekker-i-ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #1239 Del Skrevet 28. desember 2014 Fant bare dette:http://www.lommelegen.no/legesvar/brune-flekker-i-ansiktet Hmm, det er ingen av de på bildene. Er litt mindre synlige nå. Får se om jeg har dem fremdeles i morgen og evt høre med svigerfar eller søsteren min. Begge har bakgrunn innen medisin. Er ikke veldig bekymret, selv om tanken har vært innom leverflekker (som også sto i linken). Og om det kan være noe galt med leveren min. For mye sjokolade, for eksempel? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 28. desember 2014 #1240 Del Skrevet 28. desember 2014 Hmm, det er ingen av de på bildene. Er litt mindre synlige nå. Får se om jeg har dem fremdeles i morgen og evt høre med svigerfar eller søsteren min. Begge har bakgrunn innen medisin. Er ikke veldig bekymret, selv om tanken har vært innom leverflekker (som også sto i linken). Og om det kan være noe galt med leveren min. For mye sjokolade, for eksempel? ;p Haha Sikkert ikke noe farlig, men alltid greit å utnytte at familie kan ta en titt Høres iallefall ut som om du har hatt en fin jul Kos deg hos svigers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå