Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hurra for høygravid!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har en fantastisk flott mage! :rodmer:

Skrevet

Fin mage! <3

Si meg.. Er det jeans du har klippet om til en shorts eller? :ler:

Digger de trusene!

Hahaha, ja,det må være det!! :skratte:

Skrevet

Det var så koselig! Vi må gjøre det snart igjen :) Det er så utrolig mye man kan snakke om når man er gravid, også ekle ting, haha! :)

Ja, ekle ting som ingen andre hadde forstått! Slimproppen og morkaka og så videre :P Mmmm!

Skrevet

Takk for mange koselige magekommentarer! :rodmer:

Skrevet

Hurra for høygravid! OG guri for en fiiiin struttemage du har! :strix:

Men assa.. kan du DRITE i å ha muffins som avatar? :grine::gravid:

Skrevet

Hurra for høygravid! OG guri for en fiiiin struttemage du har! :strix:

Men assa.. kan du DRITE i å ha muffins som avatar? :grine::gravid:

Hahaha, jeg og Lilleninja har nettopp klaget på at Kaospåtobein byttet avatar, så da kan ikke jeg bytte selv :P

• Liker 1
Skrevet

Syns fortsatt det er litt lumpent assa :snurt: For nå vil jeg ha muffins

Skrevet

Om det "hjelper" har jeg skikkelig cravings på browniesrøre :P

Skrevet

Kjempefin mage! :rodmer:

Tusen takk! :nigo:

Skrevet

Typisk at jeg ikke får sove når jeg har noe å stå opp til i morgen.. :P Har legetime kl 11. Skal be ham sjekke jernet mitt igjen, håper jernkuren har hatt nok effekt :) Tar jo 200 mg om dagen!

På kvelden skal jeg møte noen gamle kollegaer og spise italiensk mat. Det blir koselig! Er en av dem jeg ikke har sett på mange år, så jeg gleder meg til å se henne igjen :) Sist vi møttes trillet hun på en barnevogn, så det kan jo være at jeg får noen gode råd ;)

Skrevet

Lykke til hos legen i morgen! Og håper vi begge får sove snart:p

Skrevet

Hahaha, jeg og Lilleninja har nettopp klaget på at Kaospåtobein byttet avatar, så da kan ikke jeg bytte selv :P

Stemmeeer det :jepp:

Kan dere slutte å snakke om yummy yummies? :P Nå vil jeg ha både muffins og brownies :P

Om det "hjelper" har jeg skikkelig cravings på browniesrøre :P

Hallooo? Nå fikk jeg lyst på browniiiieees :(

Typisk at jeg ikke får sove når jeg har noe å stå opp til i morgen.. :P Har legetime kl 11. Skal be ham sjekke jernet mitt igjen, håper jernkuren har hatt nok effekt :) Tar jo 200 mg om dagen!

På kvelden skal jeg møte noen gamle kollegaer og spise italiensk mat. Det blir koselig! Er en av dem jeg ikke har sett på mange år, så jeg gleder meg til å se henne igjen :) Sist vi møttes trillet hun på en barnevogn, så det kan jo være at jeg får noen gode råd ;)

Lykke til på legetimen ^^ Satser på at jernlagrene er proppfulle nå! :)

Åh, det høres koselig ut :)

Skrevet

Lykke til hos legen!

Skrevet

Alt var bra med lille, og hun ligger fremdeles med hodet godt plantet nedover. Så hun er i alle fall klar for å utforske verden :nigo:

Fikk tatt ny blodprøve for å sjekke jernet, regner med å få svar i morgen. Må fortsette på jern i noen mnd etter fødsel, da, siden det var så lavt.

Én ting som gjorde meg litt mindre blid var at han sa at det at hun er stor gjør at hun kanskje blir inne litt lenger. Jeg håpet jo på det motsatte, at det ble så trangt at hun ikke gadd å være der inne så lenge :P Så jeg må nok prøve å forberede meg på overtid! Er jo egentlig poppeklar allerede, jeg, haha

Skrevet

Hæ? Trodde det var omvent, at når de var litt store ville de gjerne komme før tiden :P kjiipt

Skrevet

Hæ? Trodde det var omvent, at når de var litt store ville de gjerne komme før tiden :P kjiipt

Jepp, det er totalt ulogisk, men han sa så. Jeg håper han tar feil i dette tilfellet ;)

• Liker 1
Skrevet

Var innom jobben for å levere sykemelding og hilse på barna og kollegaene igjen. Koste meg såpass at jeg ble der i nesten tre timer! Kjente det tydelig i halebeinet da jeg skulle gå av t-banen. Måtte gå museskritt, så jeg brukte et kvarter på å gå en strekning som vanligvis tar fem minutter :P

Det betyr at kveldens planer for vasking og rydding blir litt amputert. Har satt på en klesvask og oppvasken, samt ryddet ut av skap nummer to på badet. Så har gubben vasket ut av det. Jeg tror nesten han får sette inn igjen også, for halebeinet er bare ømt og stivt nå.

Jeg skulle egentlig ha møtt noen tidligere kollegaer i dag, men det ble utsatt en uke. Det var deilig, kjenner jeg! Nå er det bare å motstå snopsjuken jeg må jobbe med resten av kvelden :P Har allerede drukket et glass oboy og spist en twist :plystre: Jeg var så dum som snakket om browniesrøre i går, det er det eneste jeg vil ha!!

Skrevet

Da skal ikke jeg si at jeg har både marsipankake og oreokake i kjøleskapet.. ups...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...