Gå til innhold

Hva er dette for noe ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er dame på 27 år. Har vært i fast forhold de siste seks årene og har en jente på 2 år. I sommer ble jeg gravid og mistet i andre måned. I den tredje mnd roet alt seg sagte, men sikkert. Gikk ut og inn hos gynokologer da noen tester var positiv (hcg) og andre negative. Hos den siste legen ble det også tatt celleprøver. Det viste seg at cellene var i noe forandring, men ingen ting som jeg skulle tenke over.

I den siste uken har jeg hatt ekstremt mye utflod! Jeg har våknet av at jeg er vår og merker det godt om dagen. Jeg skal ha mensen rundt månedsskiftet, så kan være det også. Jeg har fått også veldig tunge bryst. Pleier å øke i volum under menstruasjon, men nå var det sånn at jeg tenkte OJ! Begge deler er kommet denne uken.

Jeg vet at jeg ikke er gravid for kan ikke huske sist vi hadde sex inkludert i dette familielivet. Er liksom "hoven" i magen.

Er selvsagt ingen andre jeg har hatt sex med heller. Men lurer på om det er flere her på kvinneguiden som har opplevd lignende, eller som har tips om hva dette kan være. Skal bestille time hos gynokologen til uken da jeg skal på sjekk etter celleforandringen.

Anonymous poster hash: 1534a...862

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har i tillegg hatt ekstremt fett hår. Vasker det en dag og to dager etterpå er det skikkelig fett

Skrevet

Dytter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...