Gå til innhold

jeg vil invitere kamerat til trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har pratet med mannen om at de hadde vært morro med trekant både med gutt eller med jente. Jente har vi slitet i evigheter med å finne så det er en annen historie. Anywaysss... jeg har en kompis som jeg pleide å ha sånn dirty talk i mine yngre tider (var ca 18 år) og som senere i livet sa seg villig til å være med på trekant, litt på tull og litt seriøst. Nå i ettertid har vi ikke pratet om temaet engang. Kanskje det ødelegger forholdet vårt å bare spørre han rett ut om det?

Jeg hadde nesten planer å invitere han til en kveld med noen drinker og at ting bare går sin vei, men hvordan går man frem i slike situasjoner? Noen som har erfaringer med noe slikt?

Vi er alle sammen i midten av tjueårene :)

Anonymous poster hash: 0d6a3...88e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur det blir litt kunstig og spørre han. Kanskje bedre å inviter på drinker og se hva son skjer,,,,,

Anonymous poster hash: 188e7...ef8

• Liker 1
Skrevet

Hvordan hadde man gått fram i en sånn setting der alle koser seg og har drukket litt? hvordan unngå at det blir for kleint? :)

Skrevet

Hvordan hadde man gått fram i en sånn setting der alle koser seg og har drukket litt? hvordan unngå at det blir for kleint? :)

Best at dere avtaler på forhånd og er enige om hva dere skal gjøre, hvor langt man kan gå osv. Er gutta åpne for litt kos seg imellom også kanskje.... etc.

Gjest Coolaid
Skrevet

Ville gått for en totalt ukjent person... men det er vel ikke svar på spørsmålet ditt. Å ta inn en man kjenner fra før, som man har felles venner og bekjente med kan ødelegge mer enn man tror. Velger man en fremmed går det forbi i stillhet og man kan kose seg med minnene.

Men dersom du her en kompis som du tror kan være positiv så innled en litt dirty samtale på nett eller noe og inviter.

Skrevet

Å dra inn venner er i utgangspunktet en elendig ide...

Bruk heller en dating side som cupido.no eller g-punktet.no eller ta en tur på viproom.no

Forholdet til venner kan fort bli litt anspent om man har sex med venner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...