AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Pga diverse bivirkninger/sykdom har jeg sluttet på fast prevensjon. Har hatt noen ONS siste året og det ender alltid med det samme idiotiske utfallet, kondomen går av etterhvert siden det ikke er like godt med... Så da har jeg altså igjen hatt ubeskyttet sex med en person jeg knapt kjenner.. Har tatt 3 angrepiller det siste året pga dette. Hvordan løser dere andre single som ikke går på fast prevensjon dette? Bare meg som blir idiotisk og korttenkt på fylla?! Anonymous poster hash: c5ecf...1d6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har veldig sjelden ONS, men siste gang så måtte jeg også ta en angrepille. Nå er det sikkert en stund til jeg skal ha sex neste gang, men jeg tror jeg da vil planlegge å begynne å bruke p-piller for en periode. Ikke for å ha ONS, men for å ha en elsker kanskje, hvis jeg ikke får en kjæreste først. Anonymous poster hash: 48f76...32a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Hva med kjønnssykdommer? Har ikke så ofte ons, men om jeg har er kondom en selvfølge. Anonymous poster hash: 59250...116 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Hva med kjønnssykdommer? Har ikke så ofte ons, men om jeg har er kondom en selvfølge.Anonymous poster hash: 59250...116 Er fullstendig klar over det og skal såklart teste meg. Anonymous poster hash: c5ecf...1d6
anxiety Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Jeg hadde vært livredd for hiv og syfilis osv Hadde sex uten kondom EN gang, og aldri mer. Helt idiotisk. 1
kills Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Har du prøvd alt? Jeg satt inn P-stav for å slippe det der, tok to angrepiller så fikk jeg nok.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Har du prøvd alt? Jeg satt inn P-stav for å slippe det der, tok to angrepiller så fikk jeg nok. Har ikke prøvd alt nei. Cerazette funket ikke i det hele tatt for meg, og siden det er inneholder samme hormonet som p-staven, så er nok ikke den særlig aktuell. Kan ikke bruke noe med østrogen heller. Eneste alternativet er nok kobberspiral, men det kvier jeg meg skikkelig for. TS Anonymous poster hash: c5ecf...1d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå