Gå til innhold

ryggproblemer

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei,

den siste uken har jeg hatt utrolig vondt i ryggen etter at jeg ommøblerte og løftet tungt. det er ikke sånn vanlig vondt man får i ryggen etter sånt, men heller en plutselig smerte i midten av ryggraden hvis jeg sitter i mer enn 2-3 minutter i ro og beveger meg til siden. den kommer plutselig, og hver gang det skjer kjennes det ut som om jeg mister pusten, og må sette meg kjapt tilbake i den samme stillingen.

som sagt varer det ikke hele tiden, men ved bevegelse. jeg har prøvd å bruke varmeflaske og faktisk sove med den på ryggen en natt, men det ble ikke bedre. jeg merker absolutt bedring i "generell vondt" jeg har hatt, men ikke det her med de plutselige smertene og at det kjennes ut som om at pusten blir slått ut av meg.

hva kan dette være?

Anonymous poster hash: cd97d...8c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva det er vet jeg ikke. Men jeg har hatt det selv, at du får et sånt plutselig stikk om du beveger deg feil. Det går nok over, men ikke løft mye tungt fremover.

Anonymous poster hash: 5c5d6...941
Skrevet

Jeg ville sagt du skulle fått en legetime, og så fått tatt en MR-skann av korsryggen- det kan jo være at noe der har forskjøvet seg slik at det gjør vondt i bestemte stillinger. Eventuelt kan du og vurdere å gå til en kiropraktor- de pleier å kunne hjelpe ganske godt der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...