Gå til innhold

Talg fra brystene/ obs ekle detaljer!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i noen dager kjent en klump i brystet som jeg har bekymret meg litt for. Nesten så jeg ikke har turt å sjekke skikkelig, men når jeg gjorde det så fant jeg flere kuler. Mange kuler i begge brystene egentlig...

Har kjent veldig trykk i ene brystet også.

Var veldig redd for kreft... Men i dag, så tok jeg å presset rimelig hardt på en av klumpene og da kommer det plutselig brunlig væske ut fra brystene... Ble skikkelig redd først og tenkte at dette er i alle fall kreft.

Men fortsatte å presse og ut kommer det gulbrun TALG! I massevis! Har nå drivet og klemt på puppene i en time og endelig føles det tomt inni der. Usj beklager altså, skikkelig ekkelt....

Har ammet to barn og kan minne litt om følelsen når man håndmelker og får ut tilstoppet melk. Bare dette var talg...

Men hva ER dette da? Hvorfor har jeg masse tilstoppet talg i brystene? Noen som har opplevd lignende? Yngstebarnet mitt er nå 3 år... Skal ringe legen i morgen.

Anonymous poster hash: 64f77...6e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har talg som kommer ut av brystvortene mine ca hele tiden. Ikke så mye, men litt. Sånn har det vært i årevis. Legen har sett på det, og sier at det ikke er noen grunn til bekymring. Jeg har heller ikke ammet, så tror dette er hormonelt..

Anonymous poster hash: 5cee4...2b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...