Inwe Skrevet 29. januar 2014 #21 Skrevet 29. januar 2014 Nå vet jeg ikke om jeg er en kjent bruker, men bruker aldri anonym. Nå er det bare ei her som vet hvem jeg er, og hun vet vel det meste uansett. Dessuten er generelt åpen om det meste..
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #22 Skrevet 29. januar 2014 Nei, bruker ikke AB-funksjonen. Anonymous poster hash: 97805...a3d Nei, ikke jeg heller, AB-er er liksom så teit og slemme. Jeg vet ikke om noen "kjente" brukere, for meg er alle brukere "kg-brukere", ingen som skiller seg ut. Det har kanskje mye å gjøre med at jeg leser innleggene, men legger ikke merke til brukernavn og bilde. Anonymous poster hash: 7ffba...21b
Gjest Daenerys Skrevet 29. januar 2014 #23 Skrevet 29. januar 2014 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Daenerys, mod.
Anglofil Skrevet 29. januar 2014 #24 Skrevet 29. januar 2014 Ja, derfor er jeg generelt lite på seksualitetforumet. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #25 Skrevet 29. januar 2014 Jeg skjønner godt at folk dekker seg bak ab enkelte ganger, ikke for å rakke ned på noen, men bare for ikke få noe hengende ved seg. Det er ikke verre det enn å seriøst bygge opp en nettidentitet. Anonymous poster hash: 9da2a...fc3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå