AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Tiden for at jeg må fjerne min hormonspiral nærmer seg nå med stormskritt. Jeg har to alternativer som er aktuelle for min del med hensyn til fremtidig prevensjon. Det ene er kobberspiral, og det andre er sterilisering. Er det noen av dere som har gått over til å bruke kobberspiral etter at dere har brukt hormonspiral? Ble blødningene overkommelige? Tok det lang tid før dere merket at bivirkningene fra hormonene ikke var der mer? Det er nemlig sistnevnte som er hovedårsak til at jeg ikke ønsker å bruke hormonspiral på nytt. Anonymous poster hash: 218cb...f8a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 *dytt* Anonymous poster hash: 218cb...f8a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har ikke hatt hormonspiral, men har kobberspiral. Jeg har ca like blødninger nå som jeg hadde da jeg ikke gikk på prevensjon. Anonymous poster hash: 23769...c5d 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har heller ikke hatt hormonspiral, men har kobberspiral. Kobberspiral er et fantstisk prevasnjonsmiddel, skjønner ikke hvorfor ikke flere har det. hadde litt problemer et halvt år med små blødninger, men nå har jeg mensen som vanlig. Mulig litt kortere og mindre smerter =) Mensen i ca 4 dager =) Anonymous poster hash: 44154...f98
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 *dytt* Vil gjerne ha flere svar. ts Anonymous poster hash: 218cb...f8a
Sillicious Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 *dytt* Vil gjerne ha flere svar. ts Anonymous poster hash: 218cb...f8a Du finner maaange likense tråder, bare å søk opp..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå