AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Jeg var på legevakta i dag, pga en tilbakevennende streptokokkinfeksjon. Fikk da en resept på Dalaciin (penicilin) 1x4 daglig Har tatt 2 hitil, og har vært småkvalm og uggen hele ettermiddagen/kvelden. Er dette en bivirkning av tablettene, eller bare en del av sykdommen?? Noen andre som har erfaring med denne typen penicilin? Har prøvd mange andre typer i mitt liv, og aldri hatt noen problemer med det. Jeg HATER å være kvalm, og tilegg skal jeg ut på noe med dattern min i morgen, og er livredd for å bli verre.... Anonymous poster hash: 299cc...076
Måjobare Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Kvalme og brekninger er en av bivirkningene, men en av de sjeldene. (felleskatalogen) :-)
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Kvalme og brekninger er en av bivirkningene, men en av de sjeldene. (felleskatalogen) :-) Ikke sjelden, men mindre vanlig. Kvalme er en av hovedbivirkningene til antibiotika. Anonymous poster hash: 51f13...1e6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Hmmm takk for svar. Kan jo bli noen festlige dager, når jeg reagerte så raskt:( Anonymous poster hash: 299cc...076
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Spør om resept på kvalmestllende (Afipran), om det er veldig ille.Anonymous poster hash: 19e0e...5e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå