Gå til innhold

Når planlegger du/dere dagens middag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi planlegger ukens middager på lørdag formiddag, handler også inn alt vi trenger da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel planlegges alle ukens middager på søndag, og handlinger skjer på mandag. Enkelte uker er det vanskelig å planlegge godt for hele uken, så da deler vi uken opp i to slik at vi handler til helga på fredager :)

Skrevet

Samboeren min står for maten, så han setter opp egen plan uke per uke, og han tar seg av handlingen. :-)

Skrevet

Jeg må innrømme at det ofte skjer i butikken på vei hjem.

Hvordan gjør dere det?

Jeg handler inn ti middager,poteter,ris og grønnsaker,.Har middager i frys. Er det ekstratilbud så blir det flere middager. Jeg sparer penger på dette, for det sparer meg for mange butikkrunder med inpulskjøp.

Så er det elle melle den dagen vi skal ha mat. Tar ut om kvelden, eller morgenen.

Dette er noe vi har gjort det siste halve året. At vi ikke har gjort det før....sier jeg

Anonymous poster hash: 08ffc...b09

Skrevet

Fredagskveld skriver vi liste for hele uka, så reiser mannen eller jeg og handler lørdagsmorgen :) fungerer veldig greit. Da trenger vi bare å fylle på med litt brød,melk, ferske grønnsaker/frukt i løpet av uka.

Skrevet

Hver søndag lager vi middagsplan for hele uken, handler grønnsaker søndag og resten på mandag. Prøver å bruke det vi har i kjøleskap og fryser, kjøper gjerne mye kjøtt/fisk når det er gode tilbud så vi har litt å velge mellom.

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Dagen før, stort sett, siden fryseren min alltid er alt for full. Trenger jeg ferske grønnsaker eller noe kjøper jeg det på vei hjem, men har det stort sett i kjøleskapet eller ferdig oppkuttet og fryst om jeg ikke fikk brukt det før det ble litt soggy. Får lønning den 1 og stipend den 15, så jeg har storhandel to ganger i måneden :P

Endret av Raindrops

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...