Gå til innhold

Far til barna mine har fått datteren imot meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en situasjon som er veldig vanskelig for meg.

Faren sviktet meg og møtte ei anna dame. Nå har han fått datteren vår imot meg... Datteren min er 17 år, og vil ikke ha noe som helst med meg å gjøre mer. Og sier at hun forstår at faren hennes valgte den andre dama, fordi jeg er en tapertype.

Jeg er så lei meg... Noen som har råd?

Anonymous poster hash: a180d...fa7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du det da? Faren min gjorde det samme. Etter 30 år med psykisk vold unnet jeg han det. Var vanskelig å holde kontakt med mamma etter han brøt ut. Kommer alltid til å være lei meg for at mamma var slem mot pappa og oss barna. Ikke fysisk, men psykisk. Pappa var ikke den som fortalte det. Tror ikke alltid det nødvendigvis er derfor det blir splittelser. Spør deg selv igjen: Har du gjort noe for å fortjene å bli forlatt? Isåfall: Innrøm det, beklag det, ønsk å forandre deg og sist; prøv!

Lykke til..

Anonymous poster hash: 19de1...b01

• Liker 3
Skrevet

Er uenig i den. Jeg føler at det er farens manipulasjon.....

• Liker 3
Skrevet

frekk datter.. Mamma prøver å få meg til å hate pappa, herregud, livet er ikke lett.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Hun er 17, altså fortsatt tenåring. De sier mye rart, og mye de ikke mener :)

• Liker 1
Skrevet

Dette er mitt eget barn. Men hun har sklidd mer og mer ut etter at vi gikk ifra hveandre. Hun er ganske frekk tiltider i ordbruk og språk. Hun bor mye hos faren... Faren sviktet meg for en annen dame, og han forteller henne at jeg er grunn til at han var utro og forlot meg. Datteren sa på telefon at hun tok farens side, og sa at alt er din feil mamma. Jeg spurte hvorfor? Jo fordi at pappa sier at du var en psykriatrisk pasient av en kjerring, derfor så har han nå funnet en bedre!. Også trykket hun av røret, og siden har hun ikke ville snakke igjen.. Hun har slettet meg på fb og alt.

Skrevet

Dette er mitt eget barn. Men hun har sklidd mer og mer ut etter at vi gikk ifra hveandre. Hun er ganske frekk tiltider i ordbruk og språk. Hun bor mye hos faren... Faren sviktet meg for en annen dame, og han forteller henne at jeg er grunn til at han var utro og forlot meg. Datteren sa på telefon at hun tok farens side, og sa at alt er din feil mamma. Jeg spurte hvorfor? Jo fordi at pappa sier at du var en psykriatrisk pasient av en kjerring, derfor så har han nå funnet en bedre!. Også trykket hun av røret, og siden har hun ikke ville snakke igjen.. Hun har slettet meg på fb og alt.

Hvordan var du under forholdet da? Hadde du mye makt over han og var drevet av sjalusi?

Anonymous poster hash: a7336...2b8

• Liker 3
Skrevet

Han overvåket meg konstant..... Han kjeftet på meg konstant, og behandlet meg ikke pent i det hele tatt. Men jeg var glad i han og familielivet og forlot han aldri.... men jeg hadde det tøfft!

• Liker 2
Gjest Violetta
Skrevet

Hvordan var du under forholdet da? Hadde du mye makt over han og var drevet av sjalusi?

Anonymous poster hash: a7336...2b8

Hva får deg til å spørre om det?

• Liker 1
Skrevet

Hva får deg til å spørre om det?

Fordi det er en typisk ting

Anonymous poster hash: 87aea...d7e

Skrevet

Jeg prøvde nettopp å prate med han. Da sa han : at jeg var en jævel som han ga faen i, og at jeg var det jævligste kvinnfolket på hele jord. Og at datteren , og nye dama er enige i dette.

Gjest Violetta
Skrevet

Fordi det er en typisk ting

Anonymous poster hash: 87aea...d7e

Jeg påstår at det er feil.

Skrevet

Dere høres ut som dere har mistet kontrollen begge to.....

Ikke bland datteren deres inn i det! Ikke si dritt om han tilbake selv om han gjør det mot deg.

Hvorfor kallet han deg psykiatrisk pasient?

Er du det?

• Liker 5
Skrevet

Nei jeg er ikke psykisk pasient, men jeg ble usikker på han da han hele tiden kontrollerte meg, kjeftet og så stakk han avgårde med andre damer. Jeg ble stresset sammen med han, jeg ble stresset etterpå...for jeg føler at han vet hva som sårer og stikker meg og prøver å stresse meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøvde nettopp å prate med han. Da sa han : at jeg var en jævel som han ga faen i, og at jeg var det jævligste kvinnfolket på hele jord. Og at datteren , og nye dama er enige i dette. Anonymous poster hash: a180d...fa7

Hva sa du før han sa dette? Hvorfor sier han det?

Skrevet

Nei jeg er ikke psykisk pasient, men jeg ble usikker på han da han hele tiden kontrollerte meg, kjeftet og så stakk han avgårde med andre damer. Jeg ble stresset sammen med han, jeg ble stresset etterpå...for jeg føler at han vet hva som sårer og stikker meg og prøver å stresse meg.

Huffa meg. Det høres ut som om faren ønsker å bruke datteren sin i mot deg. Så slemt. Hvor bor datteren?

Anonymous poster hash: 37fe3...0d0

Skrevet (endret)

Hvis faren har snakket stygt om deg så slår det tilbake på ham selv. Kommer jo an på hva og hvordan. Hvis jeg var deg ville jeg prøvd så godt jeg kunne å være hyggelig og vise at du alltid vil støtte henne og være der for henne når hun føler for det.

En 17 åring kan si mye der og da uten at hun mener det over lang tid. La henne få tid til seg selv, men vis at du vil være der for henne. Si du er så glad i henne og at du vil hennes aller beste. Ikke fokuser på deg selv i det hele tatt. Ikke fortell om dine problemer, og ikke snakk nedsettende om verken faren eller den nye. Bare si at du er glad for at hun kan ha det godt hos dem.

For all del ikke si at det går sånn utover deg. Vis at det er bare hun som teller, ikke deg.

Jeg har en mor selv som mange ganger er så lei seg. Når jeg er lei meg, er det HUN som er lei seg mest, må jeg vite. Har trøstet henne så mye. Det er tungt.

Endret av Berit
  • Liker 3
Skrevet

Jeg prøvde nettopp å prate med han. Da sa han : at jeg var en jævel som han ga faen i, og at jeg var det jævligste kvinnfolket på hele jord. Og at datteren , og nye dama er enige i dette.

Denne mannen er en psykopat. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med enten psykolog privat eller familievernkontoret. Ikke bland datteren eller eksen din inn i det. Men få deg en time til en psykolog alene og få hjelp til å sortere tankene og bli sterkere. Det er det første steget du må ta for å stå i mot eksen din. Du trenger hjelp og støtte. Han bryter deg ned og ødelegger deg.

• Liker 4
Gjest Katten.
Skrevet

Psykopat: et av de mest utvannede ordene på KG.

• Liker 3
Skrevet

Denne mannen er en psykopat. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med enten psykolog privat eller familievernkontoret. Ikke bland datteren eller eksen din inn i det. Men få deg en time til en psykolog alene og få hjelp til å sortere tankene og bli sterkere. Det er det første steget du må ta for å stå i mot eksen din. Du trenger hjelp og støtte. Han bryter deg ned og ødelegger deg.

Hvordan i all verden vet du det? For alt vi vet er det TS som vrir på virkeligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...