Gå til innhold

Nok en hærrlig fredagskveld!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, dere husker vel meg som liker å overraske gubben?

Og slik gikk det i går...

La meg ned på håndkleet i gangen rundt den tiden jeg visste han skulle komme hjem, i nettoen såklart. Pyntet med diverse grønt + noen roser rundt meg.

Satte på Sissel Kyrkjebø og tente noen fakler i en krans rundt meg.

Så hørte jeg han komme inn døren, hadde spredd bena lett så han skulle få innsyn til godsakene og bli helt villstyrlig med en gang og det ble han.

Så vi holdt på med jokking en halvtimes tid.. Da han var ferdig sa jeg bare; sett deg ved salongbordet du gutten min, denne kvelden er ikke omme enda.

Så serverte jeg rekesmørbrød, kjøttkaker (m poteter, brunsaus,kokte poteter, ribbefett + surkål og stua tyttebær) og avsluttet med rød gele toppet med vaniljesaus og ett stikkelsbær.

Og dette ble servert kun i nettoen, hadde dog ei raff flosshatt på meg. Gubben syns det var så sexy, men han åt med svært god appetitt.

Da middagen var ferdig sa jeg til han; legg deg ned på sofaen kjære og vente et øyeblikk.

Så dempet jeg stålampen, satte på noe panfløytemusikk og tok på meg strippeklærne og fant frem dildoen.

Det hele ble svært forførende.. Han elsket å se meg holde på med dildoen på meg selv og ble ganske vill. Men, han fikk ikke tilgang på høna mi før etter en god halvtime med dildobruk.

Alt i alt en vellykket kveld.



Anonymous poster hash: 6f811...257
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjerner og planeter

Ja, dere husker vel meg som liker å overraske gubben?

Og slik gikk det i går...

La meg ned på håndkleet i gangen rundt den tiden jeg visste han skulle komme hjem, i nettoen såklart. Pyntet med diverse grønt WTF?? + noen roser rundt meg.

Satte på Sissel Kyrkjebø igjen WTF??og tente noen fakler i en krans rundt meg.

Så hørte jeg han komme inn døren, hadde spredd bena lett så han skulle få innsyn til godsakene og bli helt villstyrlig med en gang og det ble han.

Så vi holdt på med jokking (sjarmerane) en halvtimes tid.. Da han var ferdig sa jeg bare; sett deg ved salongbordet du gutten min, denne kvelden er ikke omme enda.

Så serverte jeg rekesmørbrød, kjøttkaker (m poteter, brunsaus,kokte poteter, ribbefett + surkål og stua tyttebær) og avsluttet med rød gele toppet med vaniljesaus og ett stikkelsbær.

Og dette ble servert kun i nettoen, hadde dog ei raff (?) flosshatt på meg. Gubben syns det var så sexy, men han åt med svært god appetitt.

Da middagen var ferdig sa jeg til han; legg deg ned på sofaen kjære og vente et øyeblikk.

Så dempet jeg stålampen, satte på noe panfløytemusikk og tok på meg strippeklærne og fant frem dildoen.

Det hele ble svært forførende.. Han elsket å se meg holde på med dildoen på meg selv og ble ganske vill. Men, han fikk ikke tilgang på høna mi før etter en god halvtime med dildobruk.

Alt i alt en vellykket kveld.

Anonymous poster hash: 6f811...257

Her var det så mykje som skurra at eg gav opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes kjedelig ut. Overanstrengende og unaturlig. Anonymous poster hash: 4ea42...432

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inferno

Så, du lå og skræva på et håndkle i gangen omringet av planter og med Sissel Kyrkjebø i bakgrunnen? Og... fuckings fakler?!

:skratte:

Endret av Inferno
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg ned på håndkleet i gangen rundt den tiden jeg visste han skulle komme hjem, i nettoen såklart. Pyntet med diverse grønt + noen roser rundt meg.

Satte på Sissel Kyrkjebø og tente noen fakler i en krans rundt meg.

Så det er et slags satanisk rituale. It all makes sense now.

Dansa dere i ring til panfløytemusikken?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Tar du innspill fra leserne her?

I det forrige innlegget ditt tenkte jeg umiddelbart på rekecocktail og solariumsbrun mann med sånn hawaiiskjorte(men - med "gran canaria logo, fordi den selvsagt ble kjøpt på sist sydenferie i en sånn turistbod). Kan du teste dette ut på gubbeluren neste gang?

Kjenner jeg har lyst på oppdateringer hver helg, kan du vurdere å bli fast helgeskribent? På forhånd tusen takk :kyss:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at disse historiene er noe av det bedre som er blitt skrevet på KG. Veldig bra med detaljerte matbeskrivelser. Sissel Kyrkjebø blir aldri det samme etter denne historien :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...