AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Jeg bor i Oslo, men har ikke vært ute på byen og festet på evigheter. Så jeg er ikke helt oppdatert på hvilke steder som er bra for tiden. Noen forslag? Jeg er en jente på 27 år, så vil gjerne ha et sted som har aldersgruppen 25-35 år. Liker det litt kult og med bra musikk, for eksempel rock. Ikke trance/house/dance. Har likt meg på Blå, Internasjonalen, Aku Aku, Garage, Ryes, Parkteatret osv før. Men er det noe nytt og bra nå? Håper noen kommer med gode forslag, tas imot med stor takk Anonymous poster hash: bbe6d...1cf
Violet Hill Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Det er jo ikke helt nytt, men Kulturhuset er veldig populært om dagen. Stod i kø der både sist lørdag og i går, kom rett før halv tolv begge gangene
Fuglen Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Ja, Kulturhuset er veldig bra med morsomme mennesker og BRA musikk
Fuglen Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Ellers er Crow Bar et ganske kult sted, litt roligere enn mange andre steder
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Henger med på Crow Bar og Kulturhuset. Og så har du jo Mono i samme strøket. Og Angst, som er mer vorsested. Anonymous poster hash: adf0b...28a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå