AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 I natt har jeg hatt den samme drømmen IGJEN! Dette skjer ca. 1 gang hver 14. dag og jeg koser meg like mye hver gang. Kommer i søvne, faktisk! Jeg drømmer om Christiano Ronaldo, og i natt ronka jeg han til han kom og da kom jeg og. Det er jo som om det er på ekte for jeg drømmer veldig "klart". Har egentlig lyst til å sove og drømme om han hele tiden. Har dere noen dere drømmer slik om jevnlig? Dame 39 Anonymous poster hash: 4e9f7...576
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Ja, faktisk. Men får alltid dårlig samvittighet ovenfor typen.. Drømmer mye om andre nakne, veldig flotte menn. Jaja, det han ikke vet har han ikke vondt av Anonymous poster hash: 9d3cc...f0e
MrSmith Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Drømte for noen netter siden at kona til en nabo lente seg mot meg og kysset meg forsiktig på munnen, jeg kjente tungespissen hennes komme prøvende inn i munnen min, og da bet jeg til, og fikk en god følelese i kroppen. (Fin drøm, liker henne ikke). Har nok en del erotiske drømmer, men husker ingen, bare antar at jeg har det da høyrehånda ofte vekker meg .
SardintrollReturns Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har erotiske drømmer minst en gang i uka, har hatt det i årevis, og jeg anser meg selv som heldig som har dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå