AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Hei dere single jenter og gutter, jeg lurer på hva dere gjør på i hverdagen og i helgene? Jeg er ferdig med studenttilværelsen og har begynt i en 8-16 jobb. Før hadde jeg mulighet til å delta på en rekke arrangement og fester der jeg kunne være sosial og omgås kjente og ukjente mennesker. Nå har jeg havnet utenfor det miljøet, fordi jeg ikke er student (naturligvis), mine nære venner er ferdig med studiene og har havnet både her og der, og fordi jeg har blitt litt "gammel" i forhold til alle de nye studentene. Før hadde jeg alltid noe jeg burde ha gjort, men nå har eg plutselig fri på ettermiddagene og hele helgene - hva skal jeg finne på? Jeg må få noe mer ut av livet mitt enn å sitte å se på TV og være på Facebook, men jeg vet ikke helt hva jeg skal fylle dagene mine med. Hva liker dere å gjøre? Er det noen i samme situasjon som meg? Anonymous poster hash: 52a16...4c5
LittDiva Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Trener- mye . Går turer. Ut og spise eller ta en øl. Pleier meg selv , tar bad , masker, går til massasje.
OppNedPåAlt Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Vel, jeg er da enda student, men fortsatt singel. På "ledige" kvelder er jeg egentlig aldri ledig. Jeg trener hunden, går tur med den, trener meg selv. Leser bøker, vasker klær og leiligheten. Vurderer å begynne på swingkurs, trene meg opp til sykkelritt, og prøver å gjøre ferdig broderiet jeg begynte på tre år siden. Nok å finne på! :D
Mona26 Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Henger meg på her jeg Jeg jobber turnus så har aldri regelmessig fri på faste dager noe som betyr at jeg ikke kan gå på faste kurs. Jobber også helger så kan være vanskelig med helgekurs også. Jeg syns det er så pinlig når jeg er på date og andre spør meg, utenom arbeid, hva driver du med? For svaret er; "fint lite og jeg trives med det" ( dette sier jeg selvsagt ikke) Ja, jeg trener 2 ganger i uka. Men det er neppe noe jeg vil definere som hobby. Ja, jeg lager middag hver dag, men er ikke noe særlig til kokk så kan ikke si jeg er glad i å lage mat Ellers så hater jeg alt som har med snø å gjøre; Ski, ake, snowboard etc. Jeg liker ikke ting som går fort, utenom på tivoli, men kan ikke gå på tivoli flere ganger i uka. Jeg kan ikke fordra spill, særlig brettspill. Har aldri likt det, helt siden jeg var 2 år gammel ( helt sant). Nå som jeg er voksen syns jeg at jeg skal få slippe å gjøre ting jeg syns er pyton. Kan til nøds spille helt enkle spill som UNO. Frilufsliv er definitivt ikke meg. Ja, kan godt gå tur, men eier ikke fjellsko, hater å fryse ( går med ullundertøy med en gang gradestokken viser minusgrader), jeg får angst bare av tanken på å klatre opp en vegg på små knotter og syns det er alt for kaldt til å bade i Norge ( til og med om sommeren). Selvfølgelig liker jeg å reise, men jeg jobber i helsevesnet, har ikke økonomi til å dra på 5 ukers ferie til Brasil, weekend i New York og jungelsafari i Thailand. Jeg liker å se film, jeg liker å gå ut i helgene og jeg liker å gå litt turer med venninner. Ikke på fjellet ( er ikke friluftsmenneske) men kan godt ta en runde rundt sognsvann eller til bygdøy. Jogge gjør jeg bare til trikken. Danse gjør jeg på byn. Jeg kan godt grille i parken, men liker egentlig ikke grillmat ( bare later som for stemnigsens skyld) jeg kan ikke synge, ikke spille gitar, men er sosial, hyggelig og stort sett morsom. Så svaret mitt blir alltid; "Tja, liker å være sammen med venninner og finne på ting, reise og møte nye mennesker". Jeg lurer på, er alle så fryktelig aktive som det høres ut når man leser på sukker.no osv? Går virkelig folk på ski hver helg, reiser masse, går på teater, utsillinger og er ute å spiser flere ganger i uka? Jeg føler meg så ufattelig lat når jeg leser dette. Jeg jobber jo full stilling og er full rulle på jobb hver dag, er det så patetisk at jeg da foretrekker taco og jentekveld fremfor kaiak padling og telttur?
Gjest Anastasia Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Folk er jo forskjellige, noen liker friluftsliv og ski veldig godt, andre foretrekker strikking og kakebaking:) Jeg trener mye, og står en del på ski. Er ikke noe tess på langrenn fant jeg ut i dag, men slalåm er supergøy. Ellers liker jeg å reise, er mye i USA, Latin-Amerika og Europa. Liker å dra på hyttetur i Norge og. Finner på en del med venner men jeg har behov for mye alenetid. Er ofte sliten pga jobb så på hverdager må jeg slappe av, leser bøker og ser på tv.
Broken_1988 Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Henger meg på her jeg Jeg jobber turnus så har aldri regelmessig fri på faste dager noe som betyr at jeg ikke kan gå på faste kurs. Jobber også helger så kan være vanskelig med helgekurs også. Jeg syns det er så pinlig når jeg er på date og andre spør meg, utenom arbeid, hva driver du med? For svaret er; "fint lite og jeg trives med det" ( dette sier jeg selvsagt ikke) Ja, jeg trener 2 ganger i uka. Men det er neppe noe jeg vil definere som hobby. Ja, jeg lager middag hver dag, men er ikke noe særlig til kokk så kan ikke si jeg er glad i å lage mat Ellers så hater jeg alt som har med snø å gjøre; Ski, ake, snowboard etc. Jeg liker ikke ting som går fort, utenom på tivoli, men kan ikke gå på tivoli flere ganger i uka. Jeg kan ikke fordra spill, særlig brettspill. Har aldri likt det, helt siden jeg var 2 år gammel ( helt sant). Nå som jeg er voksen syns jeg at jeg skal få slippe å gjøre ting jeg syns er pyton. Kan til nøds spille helt enkle spill som UNO. Frilufsliv er definitivt ikke meg. Ja, kan godt gå tur, men eier ikke fjellsko, hater å fryse ( går med ullundertøy med en gang gradestokken viser minusgrader), jeg får angst bare av tanken på å klatre opp en vegg på små knotter og syns det er alt for kaldt til å bade i Norge ( til og med om sommeren). Selvfølgelig liker jeg å reise, men jeg jobber i helsevesnet, har ikke økonomi til å dra på 5 ukers ferie til Brasil, weekend i New York og jungelsafari i Thailand. Jeg liker å se film, jeg liker å gå ut i helgene og jeg liker å gå litt turer med venninner. Ikke på fjellet ( er ikke friluftsmenneske) men kan godt ta en runde rundt sognsvann eller til bygdøy. Jogge gjør jeg bare til trikken. Danse gjør jeg på byn. Jeg kan godt grille i parken, men liker egentlig ikke grillmat ( bare later som for stemnigsens skyld) jeg kan ikke synge, ikke spille gitar, men er sosial, hyggelig og stort sett morsom. Så svaret mitt blir alltid; "Tja, liker å være sammen med venninner og finne på ting, reise og møte nye mennesker". Jeg lurer på, er alle så fryktelig aktive som det høres ut når man leser på sukker.no osv? Går virkelig folk på ski hver helg, reiser masse, går på teater, utsillinger og er ute å spiser flere ganger i uka? Jeg føler meg så ufattelig lat når jeg leser dette. Jeg jobber jo full stilling og er full rulle på jobb hver dag, er det så patetisk at jeg da foretrekker taco og jentekveld fremfor kaiak padling og telttur? Jeg vil bare begynne med å komlimentere at du skriver utrolig bra! Og jeg kjenner meg utrolig godt igjen i mange av dine synspunkter. Jeg jobber selv turnus og jobber når jeg jobber og har fri når jeg har fri. Jeg har en aktiv jobb som ofte sliter meg helt ut. Så det finnes dager (kanskje litt for mange som så) kun tilbringes på sofaen forran tv eller data! Så nei, jeg kan konstatere at ikke alle er så forbanna aktive som de liker å vise på Facebook. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå