Gå til innhold

Ble dominert av dama

Fremhevede innlegg

Skrevet

og.........jippi! rett og slett en høydare. stort sett jeg som har den dominante rollen, og har stort sett alltid hatt det i andre forhold også, men dette var vanvittig opphissende opplevelse, tok en stund før jeg "slapp taket", men til slutt helt utrolig deilig å miste kontrollen; lå på rygg med hender lenket fast bak meg i sengerekkverket mens dama tok meg med strapon..skjønner godt at kvinner liker å "bli tatt", det er jo den ultimate opplevelsen av å bli begjært + etterhvert faktisk også ganske nært og intimt etter innledende røft "misbruk", bli stimulert opp i mente i prostata mens man kliner i misjonæren....anbefales! til begge kjønn. og intetkjønn evt. og aseksuelle. eh ja, og spesielt de som sier de for mann til å gjøre slikt, kast den hemmende "maskuliniteten" som sier at du ikke skal oppføre deg slik eller slik og slapp litt av.

Anonymous poster hash: 48b66...fbc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fysisk umulig å bli dominert av oppblåsbare Barbara. Dette er fantasier og tøv. Klarer du ikke å skille på fantasier og virkelighet så trenger du sterke anti-psykotiske medisiner, gutt.

Anonymous poster hash: 57e1b...c1b
  • Liker 2
Skrevet

Selv om dette hørtes ut som en dårlig trolletråd, så er strap on noe som virkelig har spritet opp sexlivet vårt.

Men siden jeg ikke har tenkt til å legge noe til denne halvkleine erotiske novella di, så får det holde.

Anonymous poster hash: 8a575...32a

Skrevet

strapon med deg på rygg i en myk seng vil ikke funke.

trolling

Anonymous poster hash: b27c5...a06

Skrevet

strapon med deg på rygg i en myk seng vil ikke funke.

trolling

Anonymous poster hash: b27c5...a06

Med en myk/føyelig dildo kanskje.....? Men vil i hvert fall ikke treffe prostata - er noe med vinkler og sånt.

Anonymous poster hash: 1f9c6...aee

• Liker 1
Skrevet

Ok, litt kleint skrevet, ser den..var fortsatt full. Uansett, ikke trolling, og ellers så finnes det hendige objekter som heter puter. De kan man legge plasser.

ps. det finnes barbara med pikk, så man kan ihvertfall late som man blir dominert av den...dog høres det mer opphissende ut med en knust flaske i anus. Og dere som sier det er trolling fordi det foregikk på rygg i en myk seng, dere kan UMULIG ha prøvd dette hvis dere tror at det -av en eller annen grunn- ikke skulle gå an.. hvordan ser kroppen deres ut da? knekt på midten? penetrerer dere kjøttsår istedet for analen?

Skrevet

Enig med TS - det er fullt mulig å bli tatt med strap-on i den posisjonen - kona gjør ofte det når hun tar kontrollen - og jeg kan bekrefte at det er utrolig deilig.

Skrevet

og.........jippi! rett og slett en høydare. stort sett jeg som har den dominante rollen, og har stort sett alltid hatt det i andre forhold også, men dette var vanvittig opphissende opplevelse, tok en stund før jeg "slapp taket", men til slutt helt utrolig deilig å miste kontrollen; lå på rygg med hender lenket fast bak meg i sengerekkverket mens dama tok meg med strapon..skjønner godt at kvinner liker å "bli tatt", det er jo den ultimate opplevelsen av å bli begjært + etterhvert faktisk også ganske nært og intimt etter innledende røft "misbruk", bli stimulert opp i mente i prostata mens man kliner i misjonæren....anbefales! til begge kjønn. og intetkjønn evt. og aseksuelle. eh ja, og spesielt de som sier de for mann til å gjøre slikt, kast den hemmende "maskuliniteten" som sier at du ikke skal oppføre deg slik eller slik og slapp litt av.

Det er helt fantastisk deilig, spesielt det at man bare kan slappe helt av og bare nyte det.

Å være "mannen" i senga kan være jævlig mye stress egentlig.

(Og jeg digger forøvrig begge roller, men veldig deilig med avvekslingen!)

Anonymous poster hash: 1dd50...b92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...