Gjest Jentaa Skrevet 21. mai 2004 #1 Skrevet 21. mai 2004 Hvordan kan jeg være så sikker som mulig på at en fyr ikke finner på noe dritt (vold osv) hvis jeg tar han med hjem / blir med han for å ha ONS? Hva med dette i utlandet, la oss si syden?
Gjest Poirot Skrevet 21. mai 2004 #2 Skrevet 21. mai 2004 Det kan du aldri være sikker på. Den eneste tryggheten man kan ha er om man blir med noen som man har noe felles med, eks man studerer sammen, har felles venner el, slik at OM noe skulle skje, vil man kunne finne tilbake til personen.
Venus_venus Skrevet 21. mai 2004 #3 Skrevet 21. mai 2004 Hvordan kan jeg være så sikker som mulig på at en fyr ikke finner på noe dritt (vold osv) hvis jeg tar han med hjem / blir med han for å ha ONS? Hva med dette i utlandet, la oss si syden? Jenta kan aldri være sikker... Spesielt i syden. Jenta er alltid den svakeste part. Take care og tenk!! Det er det du har fått hjernecellene til....
Gjest rio Skrevet 21. mai 2004 #4 Skrevet 21. mai 2004 ta en du har kjenneskap til.. men ikke kjenner personlig.. det funker alltid best og er spennende!
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2004 #5 Skrevet 22. mai 2004 Hvorfor vil du ikke heller ha en fast elsker eller kjæreste? Mye bedre det. Vær forsiktig i utlandet. Jeg ble voldtatt og smittet med gonore på en ferietur.
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2004 #6 Skrevet 22. mai 2004 Hvordan kan jeg være så sikker som mulig på at en fyr ikke finner på noe dritt (vold osv) hvis jeg tar han med hjem / blir med han for å ha ONS? Hva med dette i utlandet, la oss si syden? Idiotspørsmål. Hva tror du selv?
Gjest smart Skrevet 23. mai 2004 #8 Skrevet 23. mai 2004 ikke drikk så mye Og hold deg til skandinavere
stikkelsbær Skrevet 23. mai 2004 #9 Skrevet 23. mai 2004 ikke drikk så mye Og hold deg til skandinavere Kanskje bittelitt naivt å tro at skandinavere ikke kan være voldelige?
Gjest dujegvi2 Skrevet 23. mai 2004 #10 Skrevet 23. mai 2004 huff..pass deg . så akkurat på tvnorge en doku om en seriemorder som voldtok og torturerte ni jenter. Vanvittig hvor normal og veltalende sadisten var...Ta en du har kjennskap til! Og hvis du er i syden, bli ikke med ham, men gå på øhhh toalettet :oops: ellerno
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå