spjut Skrevet 24. januar 2014 #1 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg var uheldig og kom borti nabobilen da jeg skulle kjøre ut av parkeringshuset i borettslaget i dag. Jeg sa selvsagt fra til eieren av bilen og skal møte han nå snart. Jeg lurer på: kan jeg foreslå for han at vi gjør en såkalt smart-repair og ordner opp oss i mellom så vi ikke trenger skrive skademelding? Jeg har tatt bilde av skaden. Eller må man skrive skademelding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spjut Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #2 Del Skrevet 24. januar 2014 Hva ville dere ha gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spjut Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2014 Bonustapet ved å bruke forsikringen vil vel uansett gjøre at det heller vil lønne seg å betale uten å bruke forsikringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soley Skrevet 24. januar 2014 #4 Del Skrevet 24. januar 2014 Ja noen ganger så er det greit å ikke sende inn skademelding, så heller prøv å ta det mellom dere =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå