spjut 32 0 Skrevet 24. januar 2014 #1 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg var uheldig og kom borti nabobilen da jeg skulle kjøre ut av parkeringshuset i borettslaget i dag. Jeg sa selvsagt fra til eieren av bilen og skal møte han nå snart. Jeg lurer på: kan jeg foreslå for han at vi gjør en såkalt smart-repair og ordner opp oss i mellom så vi ikke trenger skrive skademelding? Jeg har tatt bilde av skaden. Eller må man skrive skademelding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spjut 32 0 Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #2 Del Skrevet 24. januar 2014 Hva ville dere ha gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spjut 32 0 Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2014 Bonustapet ved å bruke forsikringen vil vel uansett gjøre at det heller vil lønne seg å betale uten å bruke forsikringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soley 0 0 Skrevet 24. januar 2014 #4 Del Skrevet 24. januar 2014 Ja noen ganger så er det greit å ikke sende inn skademelding, så heller prøv å ta det mellom dere =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå