AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Hei, holder på å lage pizza, har brukt ferdigpose fra toro til deigen. Deigen ble litt blaut så jeg måtte tilsette litt (2ss kanskje) ekstra hvetemel. Dette hvetemelet var best før juli 2013, posen var åpnet. Ville du spist pizzaen? Anonymous poster hash: 8721b...cb7
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 (endret) Se nedi posen og ha godt lys på: kryper det noen melbiller nedi der? Hvis det gjør det kaster du melet, hvis ikke hadde jeg brukt det. P.s. 2ss har ingen betydning uansett. Biller eller ei. Endret 24. januar 2014 av Hoppetaujenta
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Hadde spist uten problemer.(og jeg er helt sikker på at jeg hadde kommet fra det uten å merke noe som helst) Anonymous poster hash: afbca...4b0
Zzyzx Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Mel går egentlig ikke ut på dato. Bakeegenskapene blir litt dårligere, bare.
Brunhilde Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Det er "best før", ikke "holdbart til", altså ville jeg både brukt og spist melet hvis det så bra ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå