homeaway Skrevet 7. februar 2014 #21 Skrevet 7. februar 2014 Noen som vet hvor det er blitt av Surrehues videoer på Dailymotion? Jeg så jo der seinest i går ettermiddag, men da jeg skulle se i går kveld var alt borte.. skrik ut om dere finner noe annet sted.
Gjest Winza Skrevet 12. februar 2014 #22 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Home nad away har gått siden 80 tallet, så serien var mye kjekkere før. Jeg fulgte med på 90 tallet Liker Sally, Pippa og den gamle gjengen best. Har ikke sett serien de 10 siste årene så kan ikke uttale meg. Anonymous poster hash: 8f4e7...eb8 Virkelig? Jeg syns serien er mye bedre nå enn den tiden, har sett et par klipp fra 80 og 90 tallet og det så ikke noe spesielt bra ut. Serien tok seg opp syns jeg ihvertfall på starten av 2000 tallet:) Det vil alltid være en gammel gjeng som man savner, jeg savner mange som har kommet og gått dem siste ti årene Jeg visste ikke at serien gikk fremdeles..... Det gjør den, i 26 flotte år:) Måtte serien leve i 26 nye år Endret 12. februar 2014 av Jacklost
Cordelia Skrevet 15. februar 2014 #23 Skrevet 15. februar 2014 Begynte å følge med på serien siden den begynte å bli sendt her på nittitallet. Hender jeg sniker meg noen episoder enda. Mange figurer som har irritert meg opp gjennom, som jeg ikke kommer på akkurat nå. Men Colleen er jo litt av en karakter, hjelpes. Så hun har forsvunnet ut altså, var det jeg mistenkte da det virket som hun hadde en gjesterolle her en gang. Forresten morsomt å se mange flere av de gamle figurene dukke opp i Hollywood og sånn. Isla Fisher og han som spilte Vinnie bl.a. Også hun som satt i rullestolen for lenge siden.
Gjest Winza Skrevet 15. februar 2014 #24 Skrevet 15. februar 2014 Begynte å følge med på serien siden den begynte å bli sendt her på nittitallet. Hender jeg sniker meg noen episoder enda. Mange figurer som har irritert meg opp gjennom, som jeg ikke kommer på akkurat nå. Men Colleen er jo litt av en karakter, hjelpes. Så hun har forsvunnet ut altså, var det jeg mistenkte da det virket som hun hadde en gjesterolle her en gang. Forresten morsomt å se mange flere av de gamle figurene dukke opp i Hollywood og sånn. Isla Fisher og han som spilte Vinnie bl.a. Også hun som satt i rullestolen for lenge siden. Og ikke mins chris hermsworth. Hvem satt i rullestol?
Cordelia Skrevet 15. februar 2014 #25 Skrevet 15. februar 2014 Stemmer jo det! Hadde helt glemt han, enda han er overalt på nettet. Tok litt tid før jeg klarte å huske og finne det ut. Hun som spilte Angel.
Rapunzel_ Skrevet 15. februar 2014 #26 Skrevet 15. februar 2014 Haha, har nesten helt glemt denne serien Husker jeg ELSKET Home&Away da jeg gikk på ungdomsskolen. Det var helt krise hvis skolebussen var forsinket og jeg ikke rakk meg hjem til det begynte. For en tid
Gjest Winza Skrevet 15. februar 2014 #27 Skrevet 15. februar 2014 Haha, har nesten helt glemt denne serien Husker jeg ELSKET Home&Away da jeg gikk på ungdomsskolen. Det var helt krise hvis skolebussen var forsinket og jeg ikke rakk meg hjem til det begynte. For en tid Akkurat slik som med meg:) Stemmer jo det! Hadde helt glemt han, enda han er overalt på nettet. Tok litt tid før jeg klarte å huske og finne det ut. Hun som spilte Angel. Å ja hun, huff. Hun er så utaknemlig, var et interjuv nylig hvor hun snakket dritt om serien den utaknemlige ****
Cordelia Skrevet 15. februar 2014 #28 Skrevet 15. februar 2014 Noe av det mest irriterende med serien er egentlig kjæresteforholdende til ungdommene. Altfor seriøse problemer og valg for alderen.
Cordelia Skrevet 15. februar 2014 #29 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Akkurat slik som med meg:) Å ja hun, huff. Hun er så utaknemlig, var et interjuv nylig hvor hun snakket dritt om serien den utaknemlige **** Ikke fått med meg det. Husker karakteren hennes hadde et veldig intenst forhold, og giftet seg ung. Endret 15. februar 2014 av Cordelia
Gjest Winza Skrevet 16. februar 2014 #30 Skrevet 16. februar 2014 (endret) Ikke fått med meg det. Husker karakteren hennes hadde et veldig intenst forhold, og giftet seg ung. Var vell hun som var sammen med han som ble forgifta, begynte å følge med i 2001 i 2003 året så så ikke på på den tiden hun var med. Viste ikke hun satt i rullestol. Jeg har bare sett henne i greys anatomy, alias, bag of bones og hunted i den rekkefølgen Endret 16. februar 2014 av Jacklost
Gjest Winza Skrevet 18. februar 2014 #31 Skrevet 18. februar 2014 Barrett brødrene er definitivt dem mest irriterendes i serien. Spesielt han eldre cocky broren..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå