AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Jeg elsker Home & Away altså, men det er noen der som irriterer meg grenseløst. April - skal bry seg med alt og er en besserwisser. Sasha - enda mer irriterende som skal legge seg oppi alt. Bianca - high maintenance dame som aldri klarer å bestemme seg. Nesten så jeg håper Heath dumper henne. Hun flørter jo med han kollegaen sin nå! Ricky - virker som en bitch. Jeg hadde aldri tilgitt en som hadde vært med å planlegge et drap på meg. Slitsom dame som er slem mot Brax. Er det noen dere ikke takler i H&A? Anonymous poster hash: 8c1f0...549
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Jeg visste ikke at serien gikk fremdeles..... 3
Frk.K Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Jeg digger serien jeg å gleder meg til sesong start! Er ikke mange som irriterer meg sånn hele tiden, men av og til så er det visse personer der som irriterer meg ja.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 De jeg virkelig liker er Alf, Leah og Mr Stewart. De virker så koselige Og Braxton-brødrene. Selv om de og kan være irriterende hehe. Anonymous poster hash: 680df...384 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 *edit: mente Alf, Leah og Marilyn! Anonymous poster hash: 680df...384
The Kitten Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Jeg elsker Home & Away altså, men det er noen der som irriterer meg grenseløst. April - skal bry seg med alt og er en besserwisser. Sasha - enda mer irriterende som skal legge seg oppi alt. Bianca - high maintenance dame som aldri klarer å bestemme seg. Nesten så jeg håper Heath dumper henne. Hun flørter jo med han kollegaen sin nå! Ricky - virker som en bitch. Jeg hadde aldri tilgitt en som hadde vært med å planlegge et drap på meg. Slitsom dame som er slem mot Brax. Er det noen dere ikke takler i H&A? Anonymous poster hash: 8c1f0...549 Jeg syntes Colleen var ufattelig irriterende. Likevel merket jeg ikke at hun forlot serien. Indie kunne også være ganske irriterende, men stort sett så likte jeg henne. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Jeg syntes Colleen var ufattelig irriterende. Likevel merket jeg ikke at hun forlot serien. Indie kunne også være ganske irriterende, men stort sett så likte jeg henne. Aargh, Colleen var annoying ja! Syns Indi har blitt bedre. Anonymous poster hash: 680df...384 2
The Kitten Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 Aargh, Colleen var annoying ja! Syns Indi har blitt bedre. Anonymous poster hash: 680df...384 Ja, hun kom seg etter vært. Men det som irriterte meg aller mest var at de totalt ødela karaktereren til Rebecca Breeds (hun som spilte Ruby Buckton).
King in the North Skrevet 24. januar 2014 #9 Skrevet 24. januar 2014 Sippetrynet som er sammen med hun som mista hukommelsen er i det minste helt jævlig. Stjal kjæresten til Casey, bitchet som en psykopat i prosessen, og flipper totalt ut når alt blir snudd på hodet og frykten for at Casey svarer med samme mynt. John? Faen for en ubrukelig type. Blir uvel av den skeive munnen bable i vei. Mange elendige karakterer her, men Mr Stewart er gjennomført konge, og syntes hun Marilyn er litt morsom, om enn litt mye smil latter og fjortissminke. Bianca er også utrolig irriterende, samt hun blonde eksen til en av de Braxtonbrødrene. Matilda? Hun gjør ikke annet enn å klage, men gir deg akkurat nok håp til å tro hun får litt perspektiv på alt, før hun fucker det til igjen.. Guilty pleasure det her altså.. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #10 Skrevet 24. januar 2014 Sippetrynet som er sammen med hun som mista hukommelsen er i det minste helt jævlig. Stjal kjæresten til Casey, bitchet som en psykopat i prosessen, og flipper totalt ut når alt blir snudd på hodet og frykten for at Casey svarer med samme mynt. John? Faen for en ubrukelig type. Blir uvel av den skeive munnen bable i vei. Mange elendige karakterer her, men Mr Stewart er gjennomført konge, og syntes hun Marilyn er litt morsom, om enn litt mye smil latter og fjortissminke. Bianca er også utrolig irriterende, samt hun blonde eksen til en av de Braxtonbrødrene. Matilda? Hun gjør ikke annet enn å klage, men gir deg akkurat nok håp til å tro hun får litt perspektiv på alt, før hun fucker det til igjen.. Guilty pleasure det her altså.. OT, men morsomt at det finnes mannfolk som ser på Home & Away Jeg blir erta for det for at jeg ser på det.. er jente da. Guilty pleasure definitivt! Anonymous poster hash: 680df...384
King in the North Skrevet 25. januar 2014 #11 Skrevet 25. januar 2014 OT, men morsomt at det finnes mannfolk som ser på Home & Away Jeg blir erta for det for at jeg ser på det.. er jente da. Guilty pleasure definitivt! Anonymous poster hash: 680df...384 Er kun kjæresten(som jeg ser det sammen med!) som vet om det Og jeg sitter bare å klager og irriterer meg over nesten alt som skjer.. Allikevel ser jeg det nesten hver dag haha... 1
Gjest Keikolina Skrevet 25. januar 2014 #12 Skrevet 25. januar 2014 Sally, og så utrolig kjedelig, hvis hun ikke har stukket ifra serien igjen da.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #13 Skrevet 26. januar 2014 Home nad away har gått siden 80 tallet, så serien var mye kjekkere før. Jeg fulgte med på 90 tallet Liker Sally, Pippa og den gamle gjengen best. Har ikke sett serien de 10 siste årene så kan ikke uttale meg. Anonymous poster hash: 8f4e7...eb8
SillySue Skrevet 5. februar 2014 #15 Skrevet 5. februar 2014 Hvordan forsvant Colleen egentlig? Fikk ikke med meg det jeg. Prøver å se det hver dag,men noen ganger går det i glemmeboken
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #16 Skrevet 5. februar 2014 Akkurat nå irriterer hun blonde dama med leppene meg.. hun som dekker over han som kjørte Casey av veien. Fatter ikke at hun roter med han taperen der.. ikke er han kjekk heller. Sasha er fortsatt irriterende.. Anonymous poster hash: 680df...384
Yesterday Skrevet 5. februar 2014 #17 Skrevet 5. februar 2014 Huff Colleen ja. Men mora til Bratxon-brødrene er fæl! Hun er heldigvis ikke så mye med, og det er jo meningen at hun skal være fæl. Plagsomt at Bianca aldri klarer å bestemme seg, lei, så håper at hun har roet seg ned nå. Likte Tamara helt til hun mistet hukommelsen, vet ikke helt hvorfor jeg ikke liker henne lenger. Jeg slutta å se på serien for flere år siden, men når jeg fikk med samboer så ble jeg hektet igjen fordi han ser på det
Frk.K Skrevet 5. februar 2014 #18 Skrevet 5. februar 2014 Hallo, den nye sesongen har begynt igjen.. Anyone at all som vet hvor man kan se??
Gjest shockgirl Skrevet 5. februar 2014 #19 Skrevet 5. februar 2014 Hallo, den nye sesongen har begynt igjen.. Anyone at all som vet hvor man kan se?? Mener du den som går i Australia så kan man se episodene på dailymotion. søk på Hans and Anna, eller surrehue. 1
Frk.K Skrevet 5. februar 2014 #20 Skrevet 5. februar 2014 Mener du den som går i Australia så kan man se episodene på dailymotion. søk på Hans and Anna, eller surrehue. Tuuuuuuuuuuuuuuusen takk!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå