Gå til innhold

Kjolen min! Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Groupon
Skrevet

Jeg er så usikker på valget av kjole at nå poster jeg den her for tilbakemeldinger:-) fyr løs! 😀

post-67732-65677_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt av den brosjen foran. Synes den var litt malplassert.

Anonymous poster hash: 8961d...aae
  • Liker 33
Gjest Bringebær55
Skrevet

Helt ærlig så er ikke det en kjole jeg ville valgt, da jeg ikke selv kler den formen.

• Liker 1
Skrevet

Den brosjen fikk det til å se ut som har navlen der. Ville fjernet den, fin ellers :)

• Liker 6
Gjest Groupon
Skrevet

Den er fjernet:-) var bare noe gammelt, men helt enig!😊

• Liker 1
Skrevet

Nydelig! Nydelig dame, nydelig brosje og nydelig kjole.

• Liker 1
Skrevet

Eventuelt så tror jeg brosjen kunne fungert bedre med et silkebånd der. Trenger ikke være kontrastfarge eller noe slikt. Jeg liker brosjer, hehe.

Anonymous poster hash: 83ee6...6b8
Skrevet

Helt ærlig så er ikke det en kjole jeg ville valgt, da jeg ikke selv kler den formen.

Enig.. for meg blir det noe feil med havfruekjole- ser ut som en coktailkjole som har fått en ekstra del nederst. Synes heller ikke at rett skjæring over brystet er fint (du sa fyr løs...) Men når det er sagt så tror jeg at hvis du er fornøyd med kjolen selv så vil du stråle som brud :-)

• Liker 1
Skrevet

Nydelig kjole! Flott struktur i kjolestoffet, fin fasong og pent slør! (Men brosjen dropper vi☺)

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg syns ikke den delen i midten var veldig fin. Det ser ut som tre kjoler i en. Og så ville jeg også hatt et bånd istedet for den brosjen.

• Liker 4
Skrevet

Skal vi gifte oss?! :D

Anonymous poster hash: ed9ab...e89
Skrevet

Jeg syns ikke den delen i midten var veldig fin. Det ser ut som tre kjoler i en. Og så ville jeg også hatt et bånd istedet for den brosjen.

Enig. Likte ikke midtpartiet. Ser ut som en folde henger over magen der. Blir liksom ingen helhet i kjolen. Men for all del, den er IKKE fæl. Litt over gjennomsnittet pen, men personlig ingen favoritt for meg :)

• Liker 2
Gjest Groupon
Skrevet

Au da... Mulig jeg må ut på kjolejakt igjen, eller jeg får prøve å style den først med et silkebelte, underskjørt og ikke minst litt hold in her og der!😉

• Liker 1
Skrevet

Enig.. for meg blir det noe feil med havfruekjole- ser ut som en coktailkjole som har fått en ekstra del nederst. Synes heller ikke at rett skjæring over brystet er fint (du sa fyr løs...) Men når det er sagt så tror jeg at hvis du er fornøyd med kjolen selv så vil du stråle som brud :-)

Veldig enig. Det ble noe rart med formen på hele kjolen. Dessuten så fikk skjæringen over brystene dine brystene dine til å se rare ut. Ikke en kjole jeg ville gått for. Du har en nydelig fasong, men desverre så fremhever ikke kjolen dette. Ei dame med en så fin kropp fortjener en kjole som virkelig fremhever kroppen.

• Liker 3
Skrevet

Kjæresten min som akkurat gikk forbi pc skjermen lurte på hvem som hadde tullet seg inn i et hotellaken

Anonymous poster hash: 0db8c...802

• Liker 3
Gjest Runforit
Skrevet

Den er ikke stygg, men heller ikke pent gjennomført.

Ser ut som en kort coctail kjole der det er sydd på ekstra stoff nederst så den skulle bli lang. Brystene dine blir også flatklemt og det er et fold i stoffet under magen som ser ut som en valk(noe jeg ser du ikke har).

Denne kjolen gjør ikke noe flatterende for den flotte kroppen som skjuler seg under.

• Liker 3
Skrevet

Syns den var helt nydelig!

Anonymous poster hash: 91da5...e88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...