AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Vi skal på Disney on ice i Oslo spektrum søndag formidag, og tenkte å spise lunch etterpå ( i 14 tia) Jeg renger med at Egon og Fridays kommer til å være stappfullt, og at vi ikke kommer inn der... Så noen som har noen gode forslag til lunchsted med små barn, ikke alt for langt unna?? Anonymous poster hash: e128d...1a1
Gjest navnelapp Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Sjekk om dei har lunchbuffé på Hotell Christiania, dei er kjent for flotte bufféar. Elles kan eg anbefale å stikke opp til Torggata, der er det masse kaféar og restaurantar.
mercury_ Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Vapiano på Rådhusplassen! Ikke dyrt, og de lager pizza formet som bamser og kaniner til barna. De har pizza, pasta og salat, pluss litt annet. Anbefales! 1
fresia Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Egon på Oslo S pleier aldri å være full og hvertfall ikke på en søndag ettermiddag, så jeg ville i hvertfall gått innom og sjekka. den har jo super beliggenhet i forhold til Oslo Spektrum!
Gjest navnelapp Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Egon ville eg aldri ha gått på. Men viss dokke går opp til operapassasjen så ligg der masse fine kafear med "uteservering" inne i passasjen. Veldig hyggeleg, og god mat på alle eg har prøvd. Då får du litt meir bykjensle enn på Egon. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå