AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Nå fikk jeg plutselig litt trykk i hodet. Begynnende hodepine liksom. Kjenner at hjertet dunker mer, og at jeg blir stressa. Ble også litt ør i hodet. Ikke akkurat svimmel, men litt kanskje. Føles som et veldig ubehag i kroppen. Hva kommer det av? Hvorfor skjer dette? Det er ikke lenge siden jeg har spist og drukket. Har hatt det bra i hele dag, også kommer plutselig dette. Er det noe jeg kan gjøre for å få det til å gå bort? Veldig ubehagelig, og jeg blir jo litt ekstra stressa når slike ting kommer ut av det blå. Anonymous poster hash: f94a8...816
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Men hvorfor skal det være angst? Jeg har jo egentlig ikke angst for noe. Jeg satt og surfet på nettet og hadde det helt fint, før jeg plutselig ble fryktelig uvel. Anonymous poster hash: f94a8...816
Sayang Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 (endret) On 1/24/2014 at 2:36 PM, AnonymBruker said: Men hvorfor skal det være angst? Jeg har jo egentlig ikke angst for noe. Jeg satt og surfet på nettet og hadde det helt fint, før jeg plutselig ble fryktelig uvel. Anonymous poster hash: f94a8...816 . Endret 23. september 2019 av Sayang
Gjest Makemeloveit Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Kanskje du er redd for noe ubevisst? Eller stressa?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå