Gjest Amber Rose Skrevet 25. januar 2014 #41 Skrevet 25. januar 2014 Ja, ikke bare vil de merke det på deg, de vil også lukte det garantert. Er ikke sikkert du merker lukta selv, men man lukter med én gang om noen har drukket om man er edru selv. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #42 Skrevet 25. januar 2014 Jeg løste problemer med alkohol når jeg gikk på videregående. Og ja, jeg drakk på skolen. Det er virkelig ikke å anbefale. Heldigvis var det voksne personer der (sosiallærer) som tok affære, og jeg kom på andre tanker. Jeg fikk grei beskjed om at jeg ville bli utvist, men det ble jeg heldigvis ikke, noe som skyldtes at atferden min ble sett i relasjon til de problemene jeg hadde da. Synes du skal gjøre noe mer konstruktivt enn å drikke alkohol på skolen. Anonymous poster hash: 5dc82...86a
eeyoree Skrevet 25. januar 2014 #43 Skrevet 25. januar 2014 (endret) Kjenner noen som drikker alkohol pga sosial angst og agorafobi. Disse går på vgs, og konsumerer alkohol for å lette på angsten. Endret 25. januar 2014 av eeyoree
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #44 Skrevet 25. januar 2014 Jeg synes det høres morsomt ut, jeg. Har gjort det på forelesning på Universitetet, og det var mye morsommere å høre på da. Satt bare og smilte. Anonymous poster hash: bdc70...5c3 1
Marie192 Skrevet 29. januar 2014 #45 Skrevet 29. januar 2014 Hahaha det er nok ikke farlig. Har gjort det mange ganger selv, er jo bare jævlig morsomt Bare ikke drikk for mye sånn at du blir veldig påvirka. Hehe, gjorde det selv en gang og endte opp med å bli utvist i 3 dager.. Ser ikke så bra ut på vitnemålet for å si det sånn 1
Mariell007 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #46 Skrevet 14. februar 2014 Kjenner noen som drikker alkohol pga sosial angst og agorafobi. Disse går på vgs, og konsumerer alkohol for å lette på angsten. hjelper det for dem da?
Djungelvrål Skrevet 14. februar 2014 #47 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har kranglet med en person som er veldig viktig for meg, også syntes jeg det virker morsomt å drikke på skolen, har snakket med en venninne av meg om det før Er du 10 år?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #48 Skrevet 14. februar 2014 Du går VG1 Mariell.. Om du drikker deg full på skolen så tror jeg nok de fleste bare vil se på deg som en umoden drittunge De fleste 16-åringer er litt mer moden enn det du viser her Anonymous poster hash: 5ffaa...df1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå