AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Hvor er det finest å være som par? Sol og bad i fokus. Vi er aktive og ønsker muligheter som dykking/snorkling, klatring og hiking. Gode restauranter og liten harryfaktor er ønskelig. Vi har snus litt på Koh Samui, men er redd det er for turistpreget? Koh Tao er kanskje for lite som en base for 14 dager? Tips mottas med takk, åpen for alt! Anonymous poster hash: 07d91...205
Megana Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Koh Samui er nydelig, øya har alle muligheter, men dykking ville jeg gjort på Koh Phangan eller Koh Tao. Vedr Samui kommer det an på hvor dere bor, vi bodde på Bophut stranda, deilig og rolig, men en kort tur unna Fishermans Village med masse restauranter og marked, og Chaweng for masse butikker. Vi var også på koh phangan, på Thai noi Pan noi, nyyyydelig sted, veldig laid back og rolig, perfekt kjærestested og supre dykkemuligheter.
super-ida Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Jeg ELSKET koh Tao.... Men vi var der for å dykke.... Det er en utpreget dykkeøy, ikke så innmari mye annet som skjer der... Vi reiste en del rundt de 4 ukene vi var der. Og koh tao ble vi på en uke.... Koh samui var ganske turistifisert, men langt fra like håpløst som patong feks.....! Let me know, så kan dere få en fyldigere liste over hva jwg vil anbefale
Glitnir Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Koh Phangan eller Koh Samet, evt. Phi Phi.
super-ida Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Phi phi er oppskrytt. Oppskrytt er en underdrivelse..... Jeg syntes phiphi var søplete, shabby og generelt bare fullt av drita fulle backpackere.... :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå