Gå til innhold

Øm kul oppå brystbenet..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Da jeg smurte meg med fuktighetskrem imorges kjente jeg at jeg var øm like over der puppen starter (litt over hjertet), det kjennes ut som ribbein, bare at det er litt "større" akkurat der. Har også en liten "kul" på andre siden for det er jo beinet som stikker ut, men det er ikke ømt på denne siden og det er litt mindre.

Kjennes ut som en blåflekk på en måte, vises ingenting utenpå. Ikke rød ellernoe. Hva kan dette være? Kan det være noe utvekst på benet jeg har slått meg på ellernoe?Er det mulig?

Er 21 år..

Anonymous poster hash: 61c70...c28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjent samme klump, har hatt både på brystet og faktisk på låret :P Føles litt ut som en blåveis ja, bare mer som en klump og ikke bare et vondt område..

Har ingen problemer jeg =) Tenk heller på hvordan du føler deg, om du blir mye syk og slikt, da kan det være noe, men hvis det bare er en "innvendig kvise" så ser jeg ikke noen grunn til å bekymre deg.

Jeg er ikke lege, men heller den som unngår å gå til legen. Har aldri tatt blodprøve eller noe sånt, har aldri vært så syk at jeg går til legen.

Men hvis du vil forsikre deg om at du er 100% frisk så bestill deg en time =)

Mener jeg har lest et sted at så lenge det gjør vondt så er det ikke kreft, hvis sånne tanker har slått deg :P

Jeg er snart 24 =)

Skrevet

Har kjent samme klump, har hatt både på brystet og faktisk på låret :P Føles litt ut som en blåveis ja, bare mer som en klump og ikke bare et vondt område..

Har ingen problemer jeg =) Tenk heller på hvordan du føler deg, om du blir mye syk og slikt, da kan det være noe, men hvis det bare er en "innvendig kvise" så ser jeg ikke noen grunn til å bekymre deg.

Jeg er ikke lege, men heller den som unngår å gå til legen. Har aldri tatt blodprøve eller noe sånt, har aldri vært så syk at jeg går til legen.

Men hvis du vil forsikre deg om at du er 100% frisk så bestill deg en time =)

Mener jeg har lest et sted at så lenge det gjør vondt så er det ikke kreft, hvis sånne tanker har slått deg :P

Jeg er snart 24 =)

Ja, såklart var jo kreft det første som slo meg for det er jo de fleste's verste mareritt.

Trengte bare å høre at det kunne være noe annet, vet ikke om jeg har hatt den "utveksten" eller "kula" eller hva jeg skal kalle det før, men nå er den litt øm, var derfor jeg la merke til den.

Vi får se hva jeg gjør! Takker for svar! :)

kreft

Søtt at en nybegynner skal starte med å kommentere sånn. Keep rockin dude. :)

Anonymous poster hash: 61c70...c28

Skrevet

Sant det =) Jeg har lest at kroppen kan reagere sånn hvis du har vært syk eller har "sykdomsbakterier" i kroppen. Litt sånt som når lymfekjertlene blir større.

Jeg har også lagt merke til dem når de først er litt ømme og jeg kommer borti det området, men de har som regel forsvunnet etter en uke eller to, litt som blåveiser :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...