Vasilisa Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Hallo igjen ja. Her maser jeg fælt altså, men jeg begynner nå å bli mektig lei. Jeg tenkte nemlig for to uker siden at "Javel, jeg har mensen fortsatt ja. Da får jeg det hvertfall ikke når jeg skal på hotellet om to uker".. Se der, ja. Så feil kan man ta, nemlig. Det er 24 januar, så jeg har nå hatt den i 24 dager. Jippy. Jeg er seriøst frustrert og småbitter konstant. Vet ikke helt hva jeg skulle få ut av å legge ut et innlegg om dette, men jeg måtte bare få det ut..
Vasilisa Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2014 Ingen forslag eller tilbakemeldinger eller noen ting..?
Gjest iGirl Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Hvor lenge har du blødd sammenhengende ?
Vasilisa Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2014 Hvor lenge har du blødd sammenhengende ? 24 dager.. Bare veldig lite noen dager.
Gjest iGirl Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 24 dager.. Bare veldig lite noen dager. Har det skjedd noe spesielt i forkant av denne suklusen?
Vasilisa Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2014 Har det skjedd noe spesielt i forkant av denne suklusen? Ikke noe spesielt, nei.. :/ Jeg har p-stav da så det er nok den, men jeg har hatt den i snart 1 år og det har ikke vært så ille før.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Kan være p-staven ja. Ellers så kan cyster på eggstokkene gi hormonforandringer som bla kan gi laaang mens. Jeg hadde mensen i 11 uker pga cyster, det var forvarselet før jeg fikk PCOS. Men hormonprevansjon pleier å styre over kroppens hormoner, så det er litt rart i å med at du har hatt p-staven i 1 år nå. Det kan være lurt å høre med legen. Anonymous poster hash: 99f2d...146
Gjest iGirl Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 Ikke noe spesielt, nei.. :/ Jeg har p-stav da så det er nok den, men jeg har hatt den i snart 1 år og det har ikke vært så ille før. En bivirkning av p-stav er som du er inne på blødningsforstyrrelser og uregelmessig mens, men disse bivirkningene burde avta etter de første 2-4 månedene. Dersom du ikke har hatt store forstyrrelser tidligere ville jeg vurdert å ta en tur innom fastlegen, spesielt nå som blødningen har pågått en stund. Har du smerter utenom det som er vanlig for deg?
Vasilisa Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2014 En bivirkning av p-stav er som du er inne på blødningsforstyrrelser og uregelmessig mens, men disse bivirkningene burde avta etter de første 2-4 månedene. Dersom du ikke har hatt store forstyrrelser tidligere ville jeg vurdert å ta en tur innom fastlegen, spesielt nå som blødningen har pågått en stund. Har du smerter utenom det som er vanlig for deg? Nei. Det er bare hvor lenge den varer som plager meg
Gjest iGirl Skrevet 24. januar 2014 #10 Skrevet 24. januar 2014 Nei. Det er bare hvor lenge den varer som plager meg Du er bekymret for hotelloppholdet ditt. Fastlegen din kan gi deg medisiner som vil stoppe blødningen dersom det ikke er noe tilsynelatende galt med deg som er grunnen til at du blør.
Gjest BettyBoop Skrevet 24. januar 2014 #11 Skrevet 24. januar 2014 Hallo igjen ja. Her maser jeg fælt altså, men jeg begynner nå å bli mektig lei. Jeg tenkte nemlig for to uker siden at "Javel, jeg har mensen fortsatt ja. Da får jeg det hvertfall ikke når jeg skal på hotellet om to uker".. Se der, ja. Så feil kan man ta, nemlig. Det er 24 januar, så jeg har nå hatt den i 24 dager. Jippy. Jeg er seriøst frustrert og småbitter konstant. Vet ikke helt hva jeg skulle få ut av å legge ut et innlegg om dette, men jeg måtte bare få det ut..å det var lenge. Ville bestilt time hos legen men det som er typidk da er at alt er i orden når du først får timen
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #12 Skrevet 24. januar 2014 Ring legen og få deg en time til gyn Anonymous poster hash: 47914...5e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå