Gå til innhold

For en deilig torsdag det var

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, dette må dere høre om godtfolk!!

Var sugen på litt heit sex i går, så jeg bestemte meg for å overaske gubbelure noe grassalt.

Gubbelursan slutter på jobb kl 16 hver enda dag, så kl 15 startet jeg forberedelsene.

Først kledde jeg meg ut i et slags horekostyme, kjøpt på internett.Kortskjørt, herlig topp og platå/lakksko.Mye og tung sminke, og musefletter.
Tente fakler i soverommet, rundt 10 stykker.
Danderte diverse frukt og grønt + roseblader rundt og i sengen og under denne herligheten hadde jeg latekslaken.

Gubbelursan låste seg som vanlig inn rundt halv fem, og da sto jeg klar på soverommet med et fat med nybakte kanelsnurrer og kaffe + likør.

Han ble jo ellevill av kostymet og pyntingen på soverommet, så det var såvidt han ikke satte kaffen i halsen, Hehe..

Ja, dere kan jo selv tenke dere hvordan de neste timene forløp.. Det var alle stillinger + diverse rollespill.

Etter dette var vi ganske slitne og slappet av med hver vår cigarillo.

Og så var det middagen da..
Kan anbefale denne menyen til elskovssjuke folk;

Forett: Halv kneipskive med rekesalat, salatblad, sitronbåt og agurk.Drikke: Mozell Light

Hovedrett: Pølser i form, med potetmos, stua tyttebør + kokte erter og gulrøtter. Drikke: Brigg.

Dessert: Min speialitet; Varm fruktsuppe med fløte. Drikke: Kaffe + en liten likør.

God helg folkens, glad i dere!

Anonymous poster hash: 26b50...479
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke feil!! :-D

Anonymous poster hash: 5c9e5...51d
Gjest Summers
Skrevet (endret)

Gubbelursan låste seg som vanlig inn rundt halv fem, og da sto jeg klar på soverommet med et fat med nybakte kanelsnurrer og kaffe + likør.

Ser for meg at det er slik luksushorene behandler sine klienter.

Endret av Summers
Skrevet

Nå fikk jeg flashback til den gangen jeg fant en stabel med eldgamle Vi Menn med 'erotiske' historier på hytta til oldefaren min.

Og gubbelursan? Fakler? Frukt og grønt i senga? Kneippbrød? Jeg er så forvirret. :klo:

• Liker 14
Gjest Katten.
Skrevet

Hvordan i helvete får du ti fakler inn på rommet uten å brenne ned hele faenskapen?

• Liker 12
Skrevet

Det er noe merkelig med sexhistorier som inneholder kneipbrød, tyttebær og kokte gulrøtter.

Anonymous poster hash: d184e...2e9
  • Liker 11
Skrevet

Ser for meg to middelaldrende , litt ufikse mennesker med rullings og fjernkontroll . Det var min assosiasjon etter denne rotete historien ...

Skrevet

Ja da var i hvertfall min fredag i boks...

Skrevet (endret)

Nå lo jeg HØYT! Hahaha! Dette er det mest bisarre jeg noensinne har lest, helt fra "overraske gubbelure noe grassalt" til kneipskiva med reker og Mozell.

Endret av Muffin
  • Liker 3
Skrevet

hahaha,snill du er da,høres ut som om du la mye tanke bak det ihvertfall!

Skrevet

Det er noe merkelig med sexhistorier som inneholder kneipbrød, tyttebær og kokte gulrøtter.

Anonymous poster hash: d184e...2e9

Det virker mer som en mathistorie som inneholder (vel, såvidt hinter til) sex.

Jeg er i hvert fall imponert over selvkontrollen til gubbelursan. Han ble ellevill da han så den herlige toppen til TS, de brennende faklene, og eplene, pærene og kålhuene som lå slengt rundt i rommet, men likevel tok han seg altså tid til å drikke en kopp kaffe i stedet for å redde gardinene fra å gå opp i flammer? Respekt.

• Liker 7
Skrevet

Lurer på hvem som ryddet opp alt dette som lå slengt her og der.

Og var det fakkelbokser eller håndholdte- og ville man i såfall kalle det hele for et fakkeltog?

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke bare grillet isteden? En perfekt anledning til å grille til tross for at det er vinter. Samtidig kunne dere ha det varmt.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Uansett hva bitterfittene her inne driver og surver for, virker mannen din uhyre heldig!

Anonymous poster hash: f434a...439
  • Liker 1
Skrevet

Uansett hva bitterfittene her inne driver og surver for, virker mannen din uhyre heldig!

Anonymous poster hash: f434a...439

Hva er det du babler om??? Du har skrevet det eneste sure og bitre innlegget i denne tråden.

Anonymous poster hash: 45323...188

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Han ble jo ellevill av kostymet og pyntingen på soverommet, så det var såvidt han ikke satte kaffen i halsen, Hehe..

Er nesten sikker på at det ikke var pyntingen på soverommet som gjorde utslaget haha :fnise:

Ser det er litt halv-vittigheter ute å går i denne tråden så.....TS, du virker som en fantastisk gøyal og sexy kvinne med en akkurat passende dirty mind..... Utrolig bra!

Endret av Coolaid
Skrevet

Er nesten sikker på at det ikke var pyntingen på soverommet som gjorde utslaget haha :fnise:

Ser det er litt halv-vittigheter ute å går i denne tråden så.....TS, du virker som en fantastisk gøyal og sexy kvinne med en akkurat passende dirty mind..... Utrolig bra!

Helt enig med den siste delen der. Får inntrykk av at TS er typen som gir masse av seg selv for å sikre et sunt forhold. Fortsett å være drømmedama. :)

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg håper dette er sant! Høres jo ut som en aldeles fortreffelig aften! ;)

Skrevet

Alt høres bedre ut i fantasien enn i virkeligheten, ikke sant ts? Litt av en oppdiktet runkehistorie.

Anonymous poster hash: c325b...d18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...