Gå til innhold

Sexy?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelarve
Skrevet (endret)

Synes verken han er pen eller sexy.

Edit: Han er en attraktiv person, men ikke sexy, i følge min smak. :-)

Endret av lillelarve
  • Liker 2
Skrevet

Nei, jeg syns han ser superklein ut.

Anonymous poster hash: 99b6f...6c3
  • Liker 10
Skrevet

Nei. Tror nok kanskje han kunne vært en pen person om stylingen var annerledes, men han ser bare klein ut.

• Liker 3
Skrevet

Lurer på hva som skjer om man hadde skrapt med en iskremskje på huden hans. Ser for meg at det ville etterlatt en flere centimeter dyp strek med en helt annen hudfarge og uhumskheter under. Det tenker jeg når jeg ser på det bildet.

• Liker 6
Skrevet

Synes han var litt feminin. Ikke min type gutt, men sikkert drømmegutten til noen andre :)

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hva som skjer om man hadde skrapt med en iskremskje på huden hans. Ser for meg at det ville etterlatt en flere centimeter dyp strek med en helt annen hudfarge og uhumskheter under. Det tenker jeg når jeg ser på det bildet.

:ler: Han er "kjent" (Ja, kjent i hermetegn for ingen vet vel hvem han er) fra Paradie Hotel Sverige. Det er hans naturlige hudfarge, familien er palestinsk.

Anonymous poster hash: 3c101...c67

Skrevet

:ler: Han er "kjent" (Ja, kjent i hermetegn for ingen vet vel hvem han er) fra Paradie Hotel Sverige. Det er hans naturlige hudfarge, familien er palestinsk.

Anonymous poster hash: 3c101...c67

Han ser veldig Paradise ut ja. Det er noe som ser fake ut, kan han ha kontaktlinser? Noe med hårfestet? Eller kanskje bildet bare er photoshoppet litt for mye. I tillegg til klein mann med klein posering.

• Liker 2
Skrevet

Haha, NEI takk ;). Ikke min type mann.

Gjest Raindrops
Skrevet

Ikke helt min type nei. Jeg er nok neppe hans type heller :ler:

• Liker 1
Skrevet

Han ser veldig Paradise ut ja. Det er noe som ser fake ut, kan han ha kontaktlinser? Noe med hårfestet? Eller kanskje bildet bare er photoshoppet litt for mye. I tillegg til klein mann med klein posering.

Uhm, skal vi sjå: forferdelige tatoveringer, for solariumsbrunaktig, sleipt blikk, teit og harry hårfrisyre, for mye muskler og ansiktstrekkene minner meg om plastisk kirurgi.

Ok, nå var jeg veldig ærlig.

Anonymous poster hash: 6a158...13d

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke min type i det hele tatt.. Tatoveringene, håret, piercingen, den litt "sleske" stilen..

Skrevet

Jeg er skyldig i å ha sett Paradie Hotel Sverige :sjenert: og han er penere der enn på det bildet, Men nå liker jeg mørke gutter. Jeg synes riktignok ikke at han er superpen, men han ser bedre ut der enn på det bildet.

Skrevet

Ser ut som en wuss... Klein og altfor sjølgod...

Skrevet

Ikke helt min type, litt for feminin for meg.

Skrevet

Nei absolutt ikke sexy. Ikke spesielt pen heller... Absolutt ikke min type!

Gjest Absolutt
Skrevet

Øh. Ingen av delene. Det der er vel ikke en mann vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...