AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Så nettopp på "Pinlige sykdommer", det kom ei dame dit som var plaget med at ene brystvorta var innover heletiden. Legen fortalte at noen ganger er det ett tegn på brystkreft, o.l.. Dette satt seg selvfølgelig på hjernen min da min ene brysvorte går innover mens den andre ikke.. Jeg kan få den ut da, men den går som oftest innover igjen når brystvorta ikke er stiv. Den gjorde ikke det før, la merke til det etter fødselen. Når jeg kjenner\klemmer litt innafor brystvorta på de begge så kjennes det ut som noe er mer "strammere" inni på den brystvorta går innover, mens på den andre kjenner jeg nesten ingenting på. Noen flere som har det sånn? Dårlig forklart kanskje men.. Anonymous poster hash: bb4b5...00a
Sillicious Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Det trenger ikke å være kreft.. Om du er usikker må du nesten bare få sjekket det hos lege.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Det er sikkert ikke noe farlig, bryster er rare. Likevel bør du få sjekket det opp! Jeg oppdaget en kul i brystet som 18-åring, og ble livredd. Heldigvis var det kun en melkekjertel, men jeg spurte hvor gammel den yngste brystkreft-diagnostiserte var. Hun var 19, hvilket er ekstremt uvanlig, men det betyr bare at man bør få det sjekket opp, "uansett" alder. Vet ikke hvor gammel du er da, men likevel. Anonymous poster hash: 8274a...535
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå