AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Noen andre som har datet en gutt som er sykt dårlig på å sende meldinger? Noen råd? Anonymous poster hash: ef3b4...766
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Noen andre som har datet en gutt som er sykt dårlig på å sende meldinger? Noen råd? Anonymous poster hash: ef3b4...766 Slenger meg på denne. Har vært på tre fantastiske dater med det jeg tror er drømmemannen, men så har han ikke sendt meg noen melding siden tirsdag - og det var jeg som sendte siste sms i den utvekslingen, så jeg tør ikke sende flere og venter bare på ham..... Betyr det at han ikke er så interessert, eller at han bare venter pga. andre ting? Vi møttes via nettet, og før vi møttes kunne det også gå en dag eller tre før han sende sms. Anonymous poster hash: 6fe18...6f3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Slenger meg også på. Var på en bra date med en bra fyr via nettet. Vi klaffa helt supert! To dager etter skrev vi litt frem og tilbake til hverdandre på nettet. Han skrev ting som; utrolig hyggelig å møte deg, du er så søt, gleder meg til å se deg igjen osv. Jeg gav han mobilnr mitt og spurte om vi ikke heller kunne skrive sms. Ikke et pip fra ham etterpå. Hva er det lissom? Er man ikke interesert etter en date, så si det da! Eller i det minste, ikke skriv "gleder meg til å se deg igjen?" Kanskje jeg var for innpåsliten når jeg gav mobilnr mitt? Men halooo? er det så utrolig krise da. Syns man kan godt utveksle nr når man har utvekla spytt?! Anonymous poster hash: 1d53e...ee8
oeas Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Det kan være mange grunner til at han er dårlig til å sende meldinger. Hvis du tror at han er en hyggelig fyr, anbefaler jeg deg å gi han en sjanse. Det er ikke alle som er like flinke til å sende meldinger. For mange kan det også føles kunstig eller kleint å forholde seg til noen på den måten, og ikke ansikt til ansikt. Mange jenter som er sånn også.
Høstbarnet Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Om fyren er introvert, har du forklaringen i seg selv der.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har med samme type mann å gjøre. Jeg trodde vi hadde noe på gang, men han sender ikke en eneste sms. Han svarer dersom jeg skriver på face, men ingenting ellers. Jeg trodde vi hadde noe, men nå tror jeg ikke det lenger ettersom han aldri tar kontakt.. Jeg har også møtt en annen mann som er helt stikk motsatt. Han sender kjempemye sms, nesten så det blit litt i overkant. Og det skal mye til før jeg sier det, ettersom jeg er helt avhengig av telefonen og elsker å både få og sende meldinger snaps osv.. Så gutter kan være begge deler så vidt jeg har opplevd.. Anonymous poster hash: aa7df...072
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Slenger meg også på. Var på en bra date med en bra fyr via nettet. Vi klaffa helt supert! To dager etter skrev vi litt frem og tilbake til hverdandre på nettet. Han skrev ting som; utrolig hyggelig å møte deg, du er så søt, gleder meg til å se deg igjen osv. Jeg gav han mobilnr mitt og spurte om vi ikke heller kunne skrive sms. Ikke et pip fra ham etterpå. Hva er det lissom? Er man ikke interesert etter en date, så si det da! Eller i det minste, ikke skriv "gleder meg til å se deg igjen?" Kanskje jeg var for innpåsliten når jeg gav mobilnr mitt? Men halooo? er det så utrolig krise da. Syns man kan godt utveksle nr når man har utvekla spytt?!Anonymous poster hash: 1d53e...ee8 Jeg traff en fyr ute engang, og vi halvveis avtalte date noen dager senere, han ville ha nummeret mitt sånn at vi kunne avtale nærmere, og hele kvelden snakket han om denne daten osv. (Ikke på en creepy måte da haha) men jeg likte denne fyren og så fram til at vi skulle bli bedre kjent, men så var det andre ting som skjedde som førte til at jeg ikke ville lengre og bare så på han som en enkveldsgreie (ingenting med han å gjøre) så jeg svarte ikke på venneforespørselen han sendte på face dagen etter og dermed fikk jeg ingen melding av han. Noen ganger så må de vite at du faktisk er interessert, og mange gutter forstår gjerne ikke små signaler som for oss jenter er veldig tydelige fikk du nummeret hans også? Kanskje det var derfor han ikke sendte melding fordi han forventet at du skulle sende en melding, eller kanskje det rett og slett var andre ting som dukket opp.. Så det hadde nok ingenting med deg å gjøre Anonymous poster hash: ef3b4...766
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Jeg traff en fyr ute engang, og vi halvveis avtalte date noen dager senere, han ville ha nummeret mitt sånn at vi kunne avtale nærmere, og hele kvelden snakket han om denne daten osv. (Ikke på en creepy måte da haha) men jeg likte denne fyren og så fram til at vi skulle bli bedre kjent, men så var det andre ting som skjedde som førte til at jeg ikke ville lengre og bare så på han som en enkveldsgreie (ingenting med han å gjøre) så jeg svarte ikke på venneforespørselen han sendte på face dagen etter og dermed fikk jeg ingen melding av han. Noen ganger så må de vite at du faktisk er interessert, og mange gutter forstår gjerne ikke små signaler som for oss jenter er veldig tydelige fikk du nummeret hans også? Kanskje det var derfor han ikke sendte melding fordi han forventet at du skulle sende en melding, eller kanskje det rett og slett var andre ting som dukket opp.. Så det hadde nok ingenting med deg å gjøre Anonymous poster hash: ef3b4...766 Jo takk:) altså det var på tinder han skrev til meg at jeg var søt, hyggelig etc, vi skrev noen meldinger via tinder frem og tilbake og det siste jeg skrev var mobilnr mitt med en oppfording om å bruke det ( syns det er litt småkleint med tinder). Siden det ( er nå gått nesten to uker siden jeg skrev til han) har han vært på tinder flere ganger uten å skrive til meg. Jeg må vel virkelig virke desp om jeg sender han en tinder melding og sier hei? Selv om jeg har veldig lyst. Jeg er egentlig i utgangspunktet ikke interessert i noe veldig seriøst ( tror han er nokså nysingel også så antar han føler det samme), så han virket som den perfekte kanidat å ha det hyggelig med. Mulig jeg fremstod som desp og masete, eller kanskje han fant en bedre match? Er lissom bare så frustrerende å bli avvist, uten å helt vite hvorfor... Anonymous poster hash: 1d53e...ee8
-Fiona- Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Det siste halve året har jeg vært involvert med to menn; 1. Sms og snaps daglig, gjerne flere på rad hvis jeg ikke responderte. Etter 6 måneder ble jeg kontaktet av DAMA HANS. 2. Sender kun sms hvis han faktisk har noe konkret å skrive, feks: når passer det at jeg kommer i kveld? Eller, skal jeg ta med mat på veien? Osv. Når vi treffes er han verdens beste, og ofrer ikke mobiltelefonen sin så mye som litt oppmerksomhet i motsetning til folk flest nå for tiden. Hører fra han daglig nå som det har gått en stund, men i starten var det minimalt, og jeg har skjønt nå at han ikke er veldig glad i å taste på telefonen sin i tide og utide. Prøver å si at mengden telefon- og facebookkontakt ikke behøver å ha noen direkte sammenheng med hvor interessert han er. Jenter har nok (muligens ubevisst) en gitt mengde med kontakt vi VIL ha, og hvis vi ikke får dette behovet tilfredsstilt, så blir han automatisk stemplet som "ikke interessert". Det eneste som er ganske sikkert er at noe er galt hvis han går fra mye kontakt til minimalt. 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Og nei, jeg har ikke hans nr. Jeg gav han bare mitt. Følte meg som litt små modig kvinne som tok saken i egne hender ( siden han spurte om date og valgte tid og sted) men ble istedenfor oppfattet som desp og masete kvinnfolk Anonymous poster hash: 1d53e...ee8
Juvel Skrevet 26. januar 2014 #11 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har tidligere datet menn som sjeldent sendte meldinger, det ble aldri noe forhold med dem for de var ikke interessert rett og slett. De gangene jeg har hatt seriøse forhold har det vært med gutter som sendte en del meldinger og viste interesse. Dette er mine erfaringer, men noen ting er ikke alltid slik det ser ut.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #12 Skrevet 26. januar 2014 Det siste halve året har jeg vært involvert med to menn; 1. Sms og snaps daglig, gjerne flere på rad hvis jeg ikke responderte. Etter 6 måneder ble jeg kontaktet av DAMA HANS. 2. Sender kun sms hvis han faktisk har noe konkret å skrive, feks: når passer det at jeg kommer i kveld? Eller, skal jeg ta med mat på veien? Osv. Når vi treffes er han verdens beste, og ofrer ikke mobiltelefonen sin så mye som litt oppmerksomhet i motsetning til folk flest nå for tiden. Hører fra han daglig nå som det har gått en stund, men i starten var det minimalt, og jeg har skjønt nå at han ikke er veldig glad i å taste på telefonen sin i tide og utide. Prøver å si at mengden telefon- og facebookkontakt ikke behøver å ha noen direkte sammenheng med hvor interessert han er. Jenter har nok (muligens ubevisst) en gitt mengde med kontakt vi VIL ha, og hvis vi ikke får dette behovet tilfredsstilt, så blir han automatisk stemplet som "ikke interessert". Det eneste som er ganske sikkert er at noe er galt hvis han går fra mye kontakt til minimalt. beklager men punkt en fikk meg til å først gispe! For å så le litt jeg har opplevd noe tilsvarende -men det foregikk bare noen uker 2. Meget gode poeng jeg er fryktelig redd for å bli oppfattet som klengete og masete. Er så usikker på hvor grensen går? ( det er jeg som har han er fyren som ikke svarte meg på tinder)Anonymous poster hash: 1d53e...ee8
Nettinettet Skrevet 26. januar 2014 #13 Skrevet 26. januar 2014 Det siste halve året har jeg vært involvert med to menn; 1. Sms og snaps daglig, gjerne flere på rad hvis jeg ikke responderte. Etter 6 måneder ble jeg kontaktet av DAMA HANS. 2. Sender kun sms hvis han faktisk har noe konkret å skrive, feks: når passer det at jeg kommer i kveld? Eller, skal jeg ta med mat på veien? Osv. Når vi treffes er han verdens beste, og ofrer ikke mobiltelefonen sin så mye som litt oppmerksomhet i motsetning til folk flest nå for tiden. Hører fra han daglig nå som det har gått en stund, men i starten var det minimalt, og jeg har skjønt nå at han ikke er veldig glad i å taste på telefonen sin i tide og utide. Prøver å si at mengden telefon- og facebookkontakt ikke behøver å ha noen direkte sammenheng med hvor interessert han er. Jenter har nok (muligens ubevisst) en gitt mengde med kontakt vi VIL ha, og hvis vi ikke får dette behovet tilfredsstilt, så blir han automatisk stemplet som "ikke interessert". Det eneste som er ganske sikkert er at noe er galt hvis han går fra mye kontakt til minimalt. Enig! I tillegg så vil jeg også si at ganske mange menn er like usikkre som vi damer er. Det kan godt hende at disse mennene sitter der på andre siden og stiller det samme spørsmålet. Hvorfor tar hun ikke kontakt??
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #14 Skrevet 26. januar 2014 Jo takk:) altså det var på tinder han skrev til meg at jeg var søt, hyggelig etc, vi skrev noen meldinger via tinder frem og tilbake og det siste jeg skrev var mobilnr mitt med en oppfording om å bruke det ( syns det er litt småkleint med tinder). Siden det ( er nå gått nesten to uker siden jeg skrev til han) har han vært på tinder flere ganger uten å skrive til meg. Jeg må vel virkelig virke desp om jeg sender han en tinder melding og sier hei? Selv om jeg har veldig lyst. Jeg er egentlig i utgangspunktet ikke interessert i noe veldig seriøst ( tror han er nokså nysingel også så antar han føler det samme), så han virket som den perfekte kanidat å ha det hyggelig med. Mulig jeg fremstod som desp og masete, eller kanskje han fant en bedre match? Er lissom bare så frustrerende å bli avvist, uten å helt vite hvorfor... Anonymous poster hash: 1d53e...ee8 Skriv hei og se hva som skjer skader ikkeAnonymous poster hash: ef3b4...766
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå