Gå til innhold

Jomfru Turn off?


Gjest Soley

Anbefalte innlegg

Hei, er en gutt på 20 årene og lurte bare på om dere jenter synes at det er Turn off for en gutt å være jomfru, selv en kjekk gutt?

Men som jeg har skrevet tidligere på en eller annen kommentar, har lyst til å vente med det for å møte den rette.

Er dette noe jeg burde si ifra om jeg er liksom blir kjent med en jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt super det, har tatt jomfrudommen på alle mine partnere! Jeg syns det er turn on.



Anonymous poster hash: e2068...820
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken turn on eller turn off, er meg revnende likegyldig så lenge jeg er glad i mannen.



Anonymous poster hash: 9db91...22f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde syntes du var kjekk og en bra fyr, så hadde jeg absolutt ikke brydd meg om du var jomfru.

Du trenger kanskje ikke si det på første date, eller første gangen du hilser på ei jente.. Men når man kommer til det punktet hvor man skal ha sex, er det kanskje greit å nevne det.

Hadde sexen kanskje ikke vært på topp, så hadde jeg visst hvorfor. Og jeg ville ikke dømt deg etter det, heller. Man må jo gjerne bruke litt tid og bli kjent med hverandre, og sexen blir jo som regel bare bedre og bedre etter hvert.

Så for min del hadde det ikke vært noe problem.



Anonymous poster hash: 64864...659
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å høre dette fra jenter, men klart ikke alle jenter som liker det.

bare det at jeg ble spurt om jeg er jomfru, klart jeg svarte ja, og tror ikke hun synes det var noe turn off, hun sa det var søtt. Er det en god ting eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...