AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Jeg går på microgynon, pga av endometriose hopper jeg som regel over mensen. Jeg pleier å ha mensen etter tre brett, for om jeg går for lenge uten pause begyner jeg å blød mitt i brettet. Jeg har ikke sett min kjæreste på lenge, og har veldig lyst til å ha sex når vi treffes på søndag. Jeg er på slutten av mitt fjerde brett så jeg burde absolutt hatt opphold nå, men om jeg ikke begynner på nytt brett imorgen vil jeg ha mensen på søndag. Går det ann å ta tre piller fra det nye brettet, for så å ta en uke pillefri?Er jeg beskyttet når jeg begynner på pillen igjen da? Anonymous poster hash: 2a688...e23 Anonymous poster hash: 28c92...18f
Gjest avocadoen Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Jada, det går fint. Microgynon har lik hormonmengde i alle pillene, så om jeg f.eks går 21 dager (ett pillebrett) og så hopper over mensen og går 3 dager til på et nytt brett og så tar pillefri uke, så går det helt fint. Du må ikke ta ut brettet for å ta pillefri om du har hoppet over sånn at du har gått på pilla i mer enn 21 dager
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Flott, takk for svar:) Anonymous poster hash: 28c92...18f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Hvis man bare tar feks 3 piller av det brettet etter å ha hoppet over pillefri uke, må man "kaste" det brettet da? Eller kan man fortsette på det etterpå?Anonymous poster hash: 0b01a...9c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå