Thomasine Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Da er det London neste for oss! Noen som vil anbefale et hotell med plass til 3, rimelig sentralt? Vi bruker heller penger på gøy og moro enn på selve hotellrommet, men vi vil ikke bo langt fra "der det skjer"... Fikk bare en sofaseng i Stockholm et år da vi var 3, det var INGEN fornøyelse, veit jeg...
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Sjekk ut St. Giles Hotel (http://centrallondon.stgiles.com/default.aspx?pg=hotel). De har 3-mannsrom til en bra pris (ca 1200 kr, minimum 1000 kr/natt for dobbeltrom er jo ganske normalt i London), og beliggenheten er super-sentral, rett vet t-banestoppet Tottenham Court Road øverst i Oxford street. Sist jeg bodde der bodde jeg på dobbeltrom, men gangen før der bodde jeg på 3-mannsom med mamma og broren min, og mener at det var dobbeltseng + enkeltseng, mener i hvertfall at dere slipper sovesofa/vond ekstraseng. Anbefales! Anonymous poster hash: 97f8c...3b4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Royal National Anonymous poster hash: 42e0a...6fd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Hvor mange netter skal dere være foresten? Anonymous poster hash: 42e0a...6fd
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Sjekk ut astor victoria:-) kjempe billig.. er 4mannsrom så kan hende dere havner med en ukjent... haha:-) Anonymous poster hash: 3b436...5ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå