Gå til innhold

MR resultat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan ville du ha tolket følgende svar:

..forandringene i hypofysen er gått tilbake samenlikna med forrige MR-undersøkelse. Bildene skal diskuteres på neste hypofysemøte.

Jeg tolka dette som positivt, og tenkte at svulsten er blitt mindre.

Samboeren min tolket dette, som mulig negativt..at svulsten er gått tilbake til den størrelsen den var før operasjonen!

Dersom det ikke hadde vært noe gale, så hadde dei ikke trengt å diskutere det på hypofysemøte :(

Huff kjenner at jeg ikke orker dette en gang til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tolker det også som deg.

Når tok du forrige MR? Før eller etter operasjonen?

Anonymous poster hash: f1c40...2f8

Skrevet

jeg tolker det som at det er gått tilbake, altså, det er positivt slik du sier det. fordi leger sier eks 2svulsten er trukket seg tilbake", og da mener de at det er bedring, eller helt bra. prøv å ikke tenk for mye på det frem til du får svaret. så krysser jeg fingrene for deg :)

husk. jeg er ikke lege, jeg bare svarer fra slik jeg har oppfattet det, og joda. jeg er vell litt over normalen glad i sykehus og slik, altså, se på sykehusting på tv, og skjekker gjærne opp, fordi jeg er interisert i masse om kroppen og sykdommer :)

Skrevet

Det er positivt.

Anonymous poster hash: fb42e...3d4
Skrevet

Tok forrige MR for ett år siden, så dette var den årlige kontrollen. Forrige MR var bra naturlig nok siden det da bare 5mnd etter operasjon. Står også i brevet at dei skal diskutere tidspunkt for evt. Ny MR..men det kan jo bety om de skal fortsette med årlig eller om det kan tas sjeldnere.

Lever i den tro at alt er bra! Til det motsatte er sagt :)

Skrevet

At den har gått tilbake betyr at den har blitt mindre. Jeg er ikke lege, men har jobbet på sykehus i maaange år og skrevet notater for leger der akkurat denne setningen ofte går igjen.

Anonymous poster hash: e38d2...ec5
Skrevet

Gode nyheter :)

Anonymous poster hash: 2a6e0...1df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...