Gå til innhold

hva feiler meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har dundrende hodepine, er kjempesvimmel og trøtt/slapp :/ orker nesten ingenting.. bare ligger under dyner på rommet. fryser som en gal også :O

Anonymous poster hash: 9e4c6...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vurderer faktisk å legge meg... det er vel tidlig? :/

Anonymous poster hash: 9e4c6...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo være at du brygger på noe influensa eller noe så uskyldig. eller det kan være noe annet. det er ikke noe vi her over nett kan bedømme. men du kan jo prøve å legge deg, så lenge du ikke har noen store smerter i bryst eller vondt for å puste da bør du jo ringe legevakt eller 113. så ville jo nok bare lagt meg ned. kanskje tatt en paracet eller to, og prøvd å slappet av. og håpe at dagen i morgen blir bedre :)

men om dette har vedvart over flere dager, ville jeg anbefale deg å stikke ned til legen din i morgen og få det sjekket opp, tatt noen blodprøver, blodtrykk, og det legen føler for. kanskje det er noe du trenger antibiotika eller noe for.

men jeg er ingen lege, så du må nesten vurdere det selv, og kontakte legen om det virkelig er kjempeille, og du er redd. eller om det bare virker som en forkjølelse/influensa, så tar du bare å legger deg nå og slapper av :)

god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...