AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Jeg og min mann skal trolig til New York i desember og jeg leter og leter og leter etter hotell men blir ikke klok. Er første tur til New York så å bo usentralt er nok ikke vår greie. Vil jo selvfølgelig også gjerne bo i et trygt område, og helst slippe å bekymre meg for bedbugs og andre bugs. Har dere noen tips til hotell som ikke koster skjorta? Kunne veldig gjerne tenkt meg noe med utsikt, men skjønner at det kan bli vanskelig om ikke man går opp i pris. Anonymous poster hash: a6d1c...784
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Hva mener du med "ikke koster skjorta"? Det kan bety veldig forskjellige ting. Sentralt er også veldig diffust. Mener du i området rundt Times Square, eller downtown? Anonymous poster hash: f7ff6...e50 1
halo Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Har bodd flere ganger på Affinia Shelburne, store rom og har aldri skuffet, ligger i et fint og sentralt strøk (Murray Hill). God bar/restaurant, "Rare Bar&Grill" samt "Rare View" rooftop bar, men det er neppe aktuelt i desember.
caroprins Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Når vi var i New York så bodde vi her. http://no.hotels.com/hotel/details.html?pa=8&pn=1&ps=8&tab=description&destinationId=1506246&searchDestination=New+York&hotelId=115902&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first Dette er et flott hotell midt på Times Square og vi bodde her for at jeg ikke liker undergrunnsbaner og her kunne vi bare spasere rett ut i Times Square. Ser at hotellet akkurat i dag ligger på 1700 pr natt. Jeg fikk det for 1200 da priser ofte forandrer seg og jeg hadde dette i kikkerten og fulgte med på de forskjellige søkemotorene for hoteller. Vi var der også i desember fra 23 til 25. Vi hadde et flott rom i 35 etasje, ( grøss), men utsikt var det i alle fall. Helt på toppen på dette hotellet i 68 etasje eller noe sånt så er byens eneste restaurant som sviver rundt slik at på denne så forandrer utsikten seg hele tiden. Det var jo litt kult da. Frokosten er dyr og vi gikk ut rett over gaten og hadde en bra frokost der den første dagen på en koselig kafe. Første juledag gadd jeg ikke det for at vi skulle reise videre på cruise litt senere den dagen så da bestillte jeg roomservice frokost. Den var dyr , tror jeg kom opp i 100 dollar for 2 , men det var en uforglemmelig frokost med alt fra smootie, omeletter, toast, syltetøy, frukt, melk, juice , ja vi manglet ingenting. Så siden det er en ting jeg virkelig husker som en opplevelse så var det verdt det. Jeg kan i alle fall anbefale dette hotellet. Nydelig rom, fantastisk seng, den største jeg har hatt på noe hotell , lekre heiser, utvendige glassheiser, flere restauranter, veldig sentralt, og en masse andre fasiliteter som butikker, treningssenter, minibank og sikkert mye jeg ikke rakk å få med meg. Ingen bugs av noen slag der. Så det kommer jo litt ann på hva dere vil spandere på hotell og hvor lenge dere skal være der da. Jeg ville nok glatt gå for dette hotellet en gang til selv til 1700 pr natt om jeg ikke skulle være i altfor mange dager.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Yotel på times square. Svært bra og fornuftig priset. Anonymous poster hash: 20051...90b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Yotel på times square. Svært bra og fornuftig priset. Anonymous poster hash: 20051...90b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 Airbnb.com IKKE lei leilighet! Det er ulovlig å leie ut leiligheter i NYC for mindre enn 30 dager. De som finnes på nettet er enten en scam, eller direkte lovbrudd. Gå for hotell! Anonymous poster hash: f7ff6...e50 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #9 Skrevet 24. januar 2014 Når vi var i New York så bodde vi her. http://no.hotels.com/hotel/details.html?pa=8&pn=1&ps=8&tab=description&destinationId=1506246&searchDestination=New+York&hotelId=115902&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first Dette er et flott hotell midt på Times Square og vi bodde her for at jeg ikke liker undergrunnsbaner og her kunne vi bare spasere rett ut i Times Square. Ser at hotellet akkurat i dag ligger på 1700 pr natt. Jeg fikk det for 1200 da priser ofte forandrer seg og jeg hadde dette i kikkerten og fulgte med på de forskjellige søkemotorene for hoteller. Vi var der også i desember fra 23 til 25. Vi hadde et flott rom i 35 etasje, ( grøss), men utsikt var det i alle fall. Helt på toppen på dette hotellet i 68 etasje eller noe sånt så er byens eneste restaurant som sviver rundt slik at på denne så forandrer utsikten seg hele tiden. Det var jo litt kult da. Frokosten er dyr og vi gikk ut rett over gaten og hadde en bra frokost der den første dagen på en koselig kafe. Første juledag gadd jeg ikke det for at vi skulle reise videre på cruise litt senere den dagen så da bestillte jeg roomservice frokost. Den var dyr , tror jeg kom opp i 100 dollar for 2 , men det var en uforglemmelig frokost med alt fra smootie, omeletter, toast, syltetøy, frukt, melk, juice , ja vi manglet ingenting. Så siden det er en ting jeg virkelig husker som en opplevelse så var det verdt det. Jeg kan i alle fall anbefale dette hotellet. Nydelig rom, fantastisk seng, den største jeg har hatt på noe hotell , lekre heiser, utvendige glassheiser, flere restauranter, veldig sentralt, og en masse andre fasiliteter som butikker, treningssenter, minibank og sikkert mye jeg ikke rakk å få med meg. Ingen bugs av noen slag der. Så det kommer jo litt ann på hva dere vil spandere på hotell og hvor lenge dere skal være der da. Jeg ville nok glatt gå for dette hotellet en gang til selv til 1700 pr natt om jeg ikke skulle være i altfor mange dager. Hvordan kan du vite at hotellet koster 1700 kr natten når TS ikke har oppgitt sine datoer? Hotellprisene i New York svinger veldig. Anonymous poster hash: f7ff6...e50
Rakel Rips Skrevet 24. januar 2014 #10 Skrevet 24. januar 2014 The Pod er et enkelt og moderne hotel i midt town til en bra pris thepod.com
Samulita Skrevet 24. januar 2014 #11 Skrevet 24. januar 2014 Jeg har bodd på The Pod (51, ikke 39) og syntes det var helt topp Men da var jeg alene. Når jeg og mannen skal til New York i september skal vi bo på Hyatt Union Square. Prisen var rimelig for standarden og beliggenheten (men vet jo ikke dine datoer, så kan ikke garantere). Det er et nytt hotell med bra reviews som ligger svært bra til for restauranter, barer og subway. Times Square er ikke hyggelig, bare så du vet det. Mange synes det holder å dra innom noen få minutter for å få det med seg, men ville aldri ha bodd midt oppi det. Så lenge du bor nær en subway kan du komme deg rundt i byen på få minutter.
caroprins Skrevet 24. januar 2014 #12 Skrevet 24. januar 2014 (endret) Hvordan kan du vite at hotellet koster 1700 kr natten når TS ikke har oppgitt sine datoer? Hotellprisene i New York svinger veldig. Anonymous poster hash: f7ff6...e50 Jeg sa at jeg ved et søk så at man kunne få dette hotellet til den prisen I DAG men at vi fikk det billigere da vi var der og at man kunne følge med på bookingsøkerene for å slå til på en bra prisdag. Helt enig med at prisene på hotell i New York svinger veldig Endret 24. januar 2014 av caroprins
lashara Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 Fra VG idag.http://www.dinepenger.no/bruke/denne-ferieformen-har-oekt-300-prosent-i-fjor/22736235 IKKE lei leilighet! Det er ulovlig å leie ut leiligheter i NYC for mindre enn 30 dager. De som finnes på nettet er enten en scam, eller direkte lovbrudd. Gå for hotell!Anonymous poster hash: f7ff6...e50
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #14 Skrevet 28. januar 2014 http://www.businessinsider.com/illegal-airbnb-apartments-in-new-york-2013-5 Det er ulovlig. Punktum. Det at VG ikke har fått det med seg er bare flaut. Anonymous poster hash: f7ff6...e50
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #15 Skrevet 28. januar 2014 http://www.businessinsider.com/illegal-airbnb-apartments-in-new-york-2013-5 Det er ulovlig. Punktum. Det at VG ikke har fått det med seg er bare flaut. Anonymous poster hash: f7ff6...e50 Må korrigere meg selv litt. Det er lov dersom eieren av boligen også er tilstede, altså bor der selv under hele oppholdet. Anonymous poster hash: f7ff6...e50
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #16 Skrevet 28. januar 2014 Trådstarter her. Jeg hadde vel kanskje håpet å få hotell til ca 1500,- døgnet eller lavere. Skjønner at "sentralt" kan bli diffust men tenker gjerne times square f eks ja. Jeg er som nevnt glad i utsikt så håper å få med det. Airbnb og evnt andre leilighetsvarianter er uaktuelt. Ønsker hotell. Med eller uten frokost. Anonymous poster hash: a6d1c...784
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #18 Skrevet 28. januar 2014 Trådstarter her. Jeg hadde vel kanskje håpet å få hotell til ca 1500,- døgnet eller lavere. Skjønner at "sentralt" kan bli diffust men tenker gjerne times square f eks ja. Jeg er som nevnt glad i utsikt så håper å få med det. Airbnb og evnt andre leilighetsvarianter er uaktuelt. Ønsker hotell. Med eller uten frokost. Anonymous poster hash: a6d1c...784 Hva er datoene dine? Anonymous poster hash: f7ff6...e50
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #19 Skrevet 28. januar 2014 Du sier du vil bo sentralt, så jeg går ut ifra at du vil bo nærme Times Square? Når man er i New York så er det så mye og oppleve og å se, så de kommer litt an på hva som er først prioritet for deg? Times Square ligger forøvrig nærd broadway hvis du vil på en musikal Og ikke for langt borte fra central park heller Anonymous poster hash: ff0fd...753
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #20 Skrevet 28. januar 2014 Det er vanskelig å hjelpe deg med konkrete hotell til den prisen når man ikke vet de nøyaktige datoene. Det er store forskjeller fra dag til dag, spesielt i desember. Men generelt vil jeg si at du skal være veldig heldig for å få et bra hotell med utsikt i det området til 1500 kr natten. Ta en titt på kayak.com. Anonymous poster hash: f7ff6...e50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå