Gå til innhold

Linser på nett.


Gjest Dizzy88

Anbefalte innlegg

Gjest Dizzy88

Hei.

Jeg er noe skeptisk til bestilling på Internett. Derfor lurer jeg på hvor dere pleier å bestille linser på internett?

Rask levering, gode priser og trygge sider.

Takk på forhånd :)

Endret av Dizzy88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lenson.com

Du kan sette opp abonnement på nye linser fra en leveranse per måned opp til en leveranse per år, alt ettersom hvilke linser du kjøper og hvor mange linser du trenger pr måned.

Jeg har fast abonnement på annenhver måned, jeg får email en uke før neste ordre sendes slik at jeg evt kan gå inn og endre på ordredatoen om jeg har "for mye" linser igjen hvis jeg feks har hatt ferie, syk eller av andre grunner ikke har vært så mye ute. (Bruker kun linser på jobb eller hvis jeg skal noe spesielt, ellers foretrekker jeg briller)

Jeg får en sms når ordren er levert på postkontoret og to dager senere ligger linsene i postkassen med faktura.

Du får også gratis frakt om du har abonnement, så da betaler du bare frakt den aller første gangen du bestiller linser. Abonnementet kan endres både på dato og linsestyrke, slik at du ikke må betale frakt igjen når du må endre styrken. Skal du endre linsemerke tror jeg muligens du må opprette nytt abonnement, men det har jeg aldri prøvd.

Lenson har veldig mange forskjellige typer linser og linsestyrker, så det finnes noe for enhver smak der.

Selv kjøper jeg 30pk i hver linsestyrke, selv om jeg sikkert likegjerne kunne kjøpt 90pk for å spare penger, men 350-ish kroner annenhver måned er en helt ok pris for to esker med totalt tredve par linser i.

Har bestilt derfra siden 2005 eller der omkring, og har aldri opplevd en eneste feil leveranse, de er raske til å levere og du får god kundeservice om det er noe du trenger hjelp til eller noe du lurer på.

Endret av Minya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lensit eller lenson, varierer etter hvem som er billigst/har tilbud :) Veldig fornøyd med begge! Ingenting å være redd for dersom du bestiller fra seriøse nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de siste årene brukt lenson. De har vært billigst på de linsene jeg bruker.

Bare god erfaring med å kjøpe linser på nett. Brukt linser i 15år og har bestilt på nett de siste 10årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...