Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2004 #1 Skrevet 21. mai 2004 Mens vi først snakker om sko... Har sett at mange går rundt med slike flip-flops, og noen av de er kjempestilige. Men..! Er det mine føtter som er defekte? De er jo SÅ ubehagelige! Får gnagsår mellom tåene av bare tanken.. Blir man vant til å gå med slike? Har nemlig et par som ser så kule ut..
Gjest Ethereal Skrevet 21. mai 2004 #2 Skrevet 21. mai 2004 Direkte gode er de nok ikke... Jeg har lagt merke til at jeg kan få litt krampe i tærne av slike sko hvis jeg går lenge med dem.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #4 Skrevet 21. mai 2004 man kan bli litt sår mellom terne i starten, men etter en stund vil huden vende seg til det! så da går det bra. ta pauser og bruk andre sko innimellom sånn i starten, og etterhvert bli sikkert flip-flops favoritten:)
VesleBråka Skrevet 21. mai 2004 #5 Skrevet 21. mai 2004 Har prøvd flere forskjellige, etter 100 m begynner gnagsåret mellom tærne å skrubbes frem.. Jeg tror ikke jeg gidder å jobbe hardt for å få træler mellom tærne så jeg kan gå med flip flops anytime soon..
Piglet Skrevet 21. mai 2004 #6 Skrevet 21. mai 2004 Man må øve seg i å gå med flip-flops, så man ikke får gnagsår. Men ellers synes jeg de er veldig behagelige. Piglet
Arkana Skrevet 21. mai 2004 #7 Skrevet 21. mai 2004 Jeg synes ikke de er gode å gå i over lang tid, og de er uansett sjelden pene å se på likevel, så det er ikke noe jeg savner. Kan godt bruke det bare ute i hagen e.l.
Dru Skrevet 21. mai 2004 #8 Skrevet 21. mai 2004 Gnagsår mellom tærne av flipp-flopper? Er det sånne med sånn "tråd" mellom storetåa og den neste? Eller er det helt vanlig flipp-flopper som f.eks. adidas selger? I tilfelle sistnevnte, så har jeg brukt sånne som innesko siden midten av nittitallet, og er vel godt vant med det. Men kan ikke huske å ha fått gnagsår. Er derfor jeg spør, egentllig
Englepusen Skrevet 21. mai 2004 #9 Skrevet 21. mai 2004 Er nok sånne med "tråd" mellom tærene tenker jeg. Har et par i skinn, de var et helvete å gå inn!! Fikk store sår mellom tærene, meget vondt. Nå er det heldigvis ikke noe problem lenger. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #10 Skrevet 21. mai 2004 og er det ikke lett å "gå ut" av dem da? da jeg prøvde slike måtte jei anstrenge og krølle tærne oppover hele tiden for det kjentes jo ut som de skulle ramle av føttene mine jo!
Dagensdiva Skrevet 21. mai 2004 #11 Skrevet 21. mai 2004 Joda, helt klart ubehagelige i startsfasen etter en stund..men som mange andre har sagt..man vender seg til det..og man må jo lide litt for skjønnheten ! Ikke ALLE er pene...kommer veldig ann på som alle slags sko.
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2004 #12 Skrevet 21. mai 2004 Jeg får gnagsår av alle sandaler og sommersko med en gang, jeg. De skal gåes inn for sesongen. Nå er tiden for å gå med forskjellige sko hver dag.
Junebug Skrevet 21. mai 2004 #13 Skrevet 21. mai 2004 Havaianas gnager ikke! De er supergode å gå i. Hvordan kan sko som er flate som pannekaker med en tykk plast tråd mellom storetå og tåa ved siden av være supergode å gå i? OK - de egner seg kanskje til strandbruk, men jeg får fremdeles vondt mellom tærne bare av å se på dem og jeg har ikke brukt slike sko på godt over tyve år! Bruker du disse skoene som vanlige spasersko? *grøsse*
Gjest GreenSky Skrevet 22. mai 2004 #14 Skrevet 22. mai 2004 Jeg går gjerne i flip flops, har gnagsår nå. Det må en bare regne med fram til huden blir herda.
Gjest Étoile Skrevet 22. mai 2004 #15 Skrevet 22. mai 2004 Jeg digger flip flops og synes de er kjempebehagelige! Gikk nesten bare i flip flops ett helt år da jeg bodde i USA. Da var det helt forferdelig å ha på seg strømper og sko etterpå. Jeg får gnagsår av de fleste sko, men sjelden av flip flops. Har vel rare tær jeg da...
Andrine22 Skrevet 22. mai 2004 #16 Skrevet 22. mai 2004 Hva er flip-flops?? :oops: Jeg vet ikke det engang, jeg som elsker sko!
LilleSol Skrevet 22. mai 2004 #18 Skrevet 22. mai 2004 Har heller ikke fåt gnagsår av mine. Syntes de er herlige å gå i jeg. Men går ikke med dem om jeg skal på shopping f.eks..
Lemoni* Skrevet 22. mai 2004 #19 Skrevet 22. mai 2004 har noen av dere prøvd flip-flops med hæl?? har sett noen jeg liker veldig godt på bianco som har en liten hæl, men lurer på om det blir vondt å gå i
Dagensdiva Skrevet 22. mai 2004 #20 Skrevet 22. mai 2004 jeg har..mine ser litt mer stylish ut enn de på Bia. Men jeg personlig synes ikke de er så vonde, men vanskelig med balanse..hvis du skjønner... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå